G: Oletko koskaan pettänyt miestäsi (nykyistä tai eksää)?
Jos kyllä niin selvisikö asia, kerroitko itse vai paljastuiko muuten, miten? Johtiko asia eroon, tahdoitko itse erota vai mies?
Kommentit (21)
Myös tätä nykyistä, joka pettää eukkoansa minun kanssa.
eivät saaneet koskaan tietää. Miksi pitäisi loukata kertomalla, vaikka sukset olisi muuten jo ristissä?
Nykyistäni en ole pettänyt enkä petä, koska rakastan ja kunnioitan.
suutelin toisen miehen kanssa. asia ei johtanut eroon, en muista kerroinko itse vai kuuliko mies siitä muuta kautta. tästä on aika kauan aikaa.
Eli ensimmäistä miestä olen pettänyt ja ei johtanut eroon. Useamman kerran olen pettänyt. Mies sai tietää. Nykyäänkin ahdistaa välillä, tuntuu että olemme kavereita. Olen vaan pelkuri ja en kunnioita itseäni..olen aina ihastunut näihin miehiin, mutta he eivät minuun.
joiden kanssa olen seurustellut. En ole uskollista aviovaimotyyppiä ja myös jossain määrin myös seksiriippuvainen. Mieheni tiesi tämän ennen naimisiinmenoa ja silti meni kanssani naimisiin, joten onko tilanne yksin minun vastuullani? Olen narahtanut pari kertaa pettämisistä, mutta todellisuutta, jossa minulla on ollut mieheni lisäksi parin viime vuoden aikana noin 15 seksikumppania (myös naisia), mies ei tiedä.
viimeisen vuoden aikana. Eka oli baarilöytö ja tapailtiin muutama kerta. Toinen oli ihan kertaluontoinen ja sitten päätin tehdä "parannuksen". Tämä parannus kesti noin 5kk, kunnes törmäsin nykyiseen mieheen ja rakastuin päätäpahkaa. Eksälle en kertonut koskaan, mutta tuon viimeisen kyllä arvasi varmaan, kun nopeasti eron jälkeen vakiinnuin. Se suhde kesti 8 vuotta yhteensä.
Nykyistä en pettäisi missään tapauksessa. Kunnioitan häntä ja rakastan liikaa, enkä edes kaipaa muita. Nykyiselle en silti ole kertonut, että olisi ollut muitakin kuin hän. Yhdessä 9 vuotta ja tämä tuntuu niin hyvältä edelleen.:)
ja olen itse sen hänelle kertonut, ei johtanut eroon
Ja olen ollut mieheni kanssa yhdessä 21v. Ei ole koskaan tehnyt edes mieli.
Ja petän edelleen (mikäli se minusta riippuu) eli minulla on siis meneillään sivusuhde.
En tiedä miksi siihen ryhdyin, en aio kertoa miehelleni siitä koskaan (eiköhän pettämisessä itsessään ole ihan tarpeeksi, ei tuskaa pidä enää lisätä kertomalla siitä oman olon parantamiseksi). Kertomisesta seuraisi vaan lisäkysymyksiä miksi ja niihin vastaaminen loukkaisi miestäni vielä enemmän.
Perheestäni en halua luopua eikä halua tämä sivusuhteenikaan (hänelläkin on vaimo). Tämä on myös yksi syy, miksi en halua pettämisestä kertoa miehelleni.
Katsellaan nyt mitä tästä tulee ja mihin tämä johtaa. Mutta siis kuvittelen nyt, että tämä kestää aikansa ja sitten palaan taas kunnollisen aviovaimon rooliini.
Olen ollut elämästäni 21 vuotta vakituisissa parisuhteissa ja koskaan en ole pettänyt. En taida olla pettävää sorttia. Miespuolisia ystäviä on kyllä ollut lähes aina ja useampiakin. Jos täällä palstailee mun kavereiden vaimoja, niin voin sanoa, että ihan huoletta voitte olla ;-)
kahdenkin eri miehen kanssa. En jäänyt siitä kiinni koskaan, en myöskään eksälle kertonut ikinä. Erottiin sittemin, mutta ei tuon pettämisen takia. Petin ehkä enneminkin siksi että olin jo päättänyt erota, en vain saanut lopetettua suhdetta koska mies oli kovin ripustautuvaa sorttia. Siitä suhteesta on aikaa jo melkein 17 vuotta, sen jälkeen on ollut muutama pitkä seurustelusuhde sekä kymmenen vuoden avioliitto, mutta sen koommin en ole pettänyt ketään.
Exän kanssa oli seurustelu jo tosi katkolla, mutta 'virallisesti' ei oltu vielä erottu suhteestamme kun suutelin toisen miehen kanssa ja annoin hänen hyväillä itseäni. Emme siis harrastaneet varsinaisesti seksiä, mutta kaipa tuo silti pettämistä tavallaan oli?
Nykyisen kanssa en ole tehnyt mitään tuon suuntaistakaan vaan olen ollut täysin uskollinen ja niin myös tulen olemaan.
mieltä 14:stä, onko tuollainen pettämistä?
kun kaikki oli muutenkin päin peffaa. Ei saanut koskaan tietää, mutta kuukausi sen jälkeen pistin itse suhteen poikki. Nykyistä en pettäisi, koska kunnioitan häntä.
Eräänä iltana olisin halunnut seksiä kahden viikon tauon jälkeen. Mies ei suostunut. Kostin makaamalla seuraavana päivänä työkaverini kanssa työreissussa.
ekan poikaystäväni kanss ameillä oli avoin suhde, eli saimme tavat muitakin. Kaikki tiesi kaikista, ei ongelmaa. Suudelmia en laske pettämiseksi, olen parin kanssa pussaillut tämän suhteen aikana, alussa sitä tosin. Sen jälkeen kun kihlauduimme ja myöhemmin mentiin naimisiin olen ollut täysin yhden miehen nainen.
Exiä on neljä kappaletta, ja jokaista olen pettänyt saman miehen kanssa, joka ei ole nykyinen mieheni. no, nämä exät pettivät myös mua, eli suhde ei ollut kovin hyvä muutenkaan, ja usein tilitin siitä tälle miehelle, jonka kanssa petin. Hän on lapsuudesta asti ollut mulle hyvä ystävä, jolle olen voinut puhua ihan kaikesta - sen lisäksi meillä on ilmeisesti aika vahvaa seksuaalista kemiaa. Jotenkin vaan sitten niiden tilitysten myötä päädyttiin sänkyyn, ja viimeisimmän exän ja tämän nykyisen mieheni välillä meillä oli jonkinlainen seksisuhdekin. Seurusteltu ei olla ikinä, enkä ikinä voisi kuvitella parisuhdetta tai arkea hänen kanssaan jakavani, en ole koskaan sellaista kuvitellut.
En voisi mennä takuuseen, ettenkö saattaisi myös nykyistä miestäni pettää, nimenomaan tuon saman kanssa, jonka kanssa olen muitakin pettänyt. Muiden miesten kanssa en pettäisi, mutta tämä yksi on eri tapaus. Olen kertonut sen miehellenikin, ja vaikka pidänkin yhteyttä tämän kyseisen miehen kanssa, sille on syynsä, että olemme nykyisen mieheni kanssa päättäneet asua missä tahansa muualla, kuin siinä kaupungissa, jossa lapsuuteni/nuoruuteni asuin, ja jossa joutuisin väistämättä joskus kohtaamaan tuon toisen miehen.
olen sen luonteinen, että teen asian valmiiksi, ennenkuin aloitan uuden