Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämän kevät mikä joulu. ov

Vierailija
26.12.2009 |

-Lähdettiin aatonaatona mummilaan joulunviettoon ja hyvä kun päästiin perille, äitini asuu keskellä ei-mitään maalla ja koko kylän talot oli motissa, kun kukaan ei viitsinyt käydä auraamassa kylätietä. Eli lunta tuli ja paljon.

-Yöllä meni sähköt ja kukaan naapuri ei viitsinyt ilmoittaa asiasta, joten äitini soitti ja sähköt saatiin joskus iltapäivällä takaisin.

-Eilen oltiin koko päivän siskoni luona ja serkukset olivat pulkkamäessä äitini kanssa ja meidän esikoinen sai mustan silmän ja huuli halki -> joku ihana ipana oli laskenut suoraan päin Stigalla. Onneksi ei käynyt pahemmin.

-Illalla sitten itselleni nousi kuume + kahdelle nuorimmaiselle + itselläni meni melkein ääni.

-Tänä aamuna miehellä ja esikoisella sama juttu eli kaikki kolme ipanaa ovat kuumeessa. Ja itse olen niistänyt nenän aluksen jo verille.

-Itse viilsin vahingossa aamulla sormeen, kun leikkasin kinkkua, veitsi lipesi. Eli sormikin on pipi.

-Toinen kissa tiputti vahingossa painavan kipon tiskipöydältä ja koira sattui olemaan alla -> koira sai sirpaleista haavan tassuun (onneksi oli vaan pieni haava).

-Lähdettiin ajelemaan kotiin päin ja taas sama juttu, hädin tuskin päästiin läpi ja kotona sama juttu, hyvä kun päästiin pihalle.

-Kotona sitten löydettiin meidän toinen kani kuolleena häkistä (pyydettiin naapurin tyttöä käymään aattona ja eilen antamassa kaneille ja marsuille ruokaa ja vettä, kun ei noita voinut otta mukaan. Tyttö oli käynyt eli en tiedä mikä tuolle pupulle oli tullut :( Eikä kyse ollut edes mistään vanhasta pupusta vaan tuo oli alle 2 vuotias :(

-Lisäksi valvoin eilisyön, kun rupesi supistelmaan, mutta supistukset loppuivat kuin seinään aamulla.

Lahjat sentään olivat hyviä ja kaikki muksut olivat tyytyväisiä niihin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ov"? "Oi vittu" (mikä joulu)?

Vierailija
2/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ov"? "Oi vittu" (mikä joulu)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ennenkin kysynyt, vaan en ole koskaan saanut vastausta. Jotain av-kieltä ilmeisesti. En ole tyhmä, olen vain uusi täällä.

Vierailija
4/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hirveesti actionia. Pupu -juttu oli ikävä =(

Vierailija
5/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas!

Vierailija
6/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitääkö kehittää mahdollisimman ällö vaihtoehto? Ihan AV- maista. Vaikka olet siis uusi, niin hienosti olet AV-hengessä mukana =)

Ja tiedoksi ov=on viesti, ev=ei viestiä (otsikko vaan)

olen ennenkin kysynyt, vaan en ole koskaan saanut vastausta. Jotain av-kieltä ilmeisesti. En ole tyhmä, olen vain uusi täällä.

Vierailija
7/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuitenkin tarkoittaa: "on viesti" vrt. "ev = ei viestiä"

Vierailija
8/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olin ehtinyt tuota käännellä ja väännellä mielessäni. "ev":n ymmärsin itsekin, ei vaan tullut mieleenkään, että jos kirjoittaa viestin keskustelupalstalle, siitä pitäisi erikseen otsikossa mainita ;)

Vierailija
9/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hirveesti actionia. Pupu -juttu oli ikävä =(

Mennään joka joulu jo aatonaattona koiran ja kissojen kanssa äitini luokse (mieheni vanhemmat ovat kuolleet) mun lapsuuden kotiin, aattona käydään kahdella eri hautuumalla ja joulupäivänä mennään siskoni luokse (eivät tule aattona äitini luokse, koska viettävät aaton siskon miehen veljen perheen + anoppinssa kanssa).

Tapanina tullaan sitten kotiin.

Vierailija
10/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen on vieläkin pahalla mielellä, tykkäsi tuosta kovasti ja tuo oli oikeastaan hänen "omansa" (lapset ovat vielä alle kouluikäisiä eli heillä ei ole omia lemmikkejä. Lapsi antoi pupulle nimen ja tykkäsi rapsutella sitä jne.

Pupu oli täysin terve, kun lähdettiin. Söi, joi ja pissi ja papanoi normaalisti eli tiedä mikä sille oli tullut. Kysyttiin myös naapurin tytöltä oliko hän huomannut mitään outoa pupun käytöksestä eikä hän ollut huomannut mitään outoa :( Ja luotetaan kyllä tuon tytön sanaan, on ollut meillä useasti lastenvahtina ja käynyt ruokkimassa elukat ja pissattamassa pari kertaa päivässä meidän koiran, jos ollaan oltu matkoilla tms.