Miksi joltakin udellaan jatkuvasti, onko hän raskaana, ja joiltakin ei?
Olin juuri äskettäin sukujuhlissa, joissa kaksikin ihmistä uteli, mahdanko olla raskaana. Kerroin heille, että vauva-ajat ovat todellakin minulle hyvin kaukaista aikaa, koska täytän pian 45 vuotta. Loukkaannuin, koska kyse on minusta ihan yksityisistä asioista, mutta näyttelin silti huvittunutta, ja kysyin, ovatko he mahtaneet kysyä samaa "Pirjolta, Marilta, Sarilta, Mirjalta ja Tiinalta", mutta ei, ei ollut tullut heille mieleenkään. Nämä muut naiset ovat itseäni huomattavasti nuorempia.
Kommentit (9)
raskaana olevalta tai sitten sulla oli sellainen mekko tai paita, joka sai sut näyttämään noilta..
Ja nuo muut eivät näyttäneet olevan raskaana...
en ole mikään laihakaan, mutta nuo kaikki nuoremmat naiset ovat kyllä huomattavasti itseäni tukevampia. Entä sitten, jos olisin ollut lihava? Eivät kai kaikki lihavatkaan ole aina raskaana. ap
koska lapsia on yksi. ainokaiselle pitäisi vääntää sisarus iästä riippumatta
Minne menen niin usein kysytään/ todetaan, ai teille on kolmas tulossa. Se on todella ärsyttävää. Itse tiedän kyllä että minun kohdallani se johtuu ulkonäöstä. Minä olen kasvoista, käsivarsista ja jaloista hoikka, mutta edellisten raskauksin jäljiltä minulla on valitettavasti pieni pömppövatsa.
Koitan nyt jumpata ahkerasti ja valita aina vaatteet sen mukaan että säästyisin kommenteilta. Eihän se kivalta tosiaan tunnu. Mä en tosiaan ole mikään lihava tai läski, mutta tiedän itsekin että tietyt vaatteet saa mun pikkupömppiksen näyttään siltä että raskaana ollaan. Ikänikin puolesta kun olen "mitä parhaassa kolmannen lapsenteko vaiheessa". Olen 34v.
jolta tulee lapsia vaan lisää aina vaan
putkahtaa heidän mieleen kun katselevat sinua
Minäkin joiltain kyselen enemmän kuin toisilta. Ne joilta en kysele, ovat jotenkin epä-äidillisiä ja en ole kysellyt vaikka etukäteen olisi esim. 2v lapsi ja ikä jne olisi sopiva. Sen sijaan kyselen niiltä jotka on äidillisiä ja joille mun mielestä lisää lapsia vielä sopisi :)
ennestään? Yksikö?
47v