Onnistuuko seksi jos on
jalka kipsattu ihan jalkaterästä nivusiin asti? Miehellä siis?
Kommentit (18)
Voit itse kehitellä miten ja leikkiä sairaanhoitajaa tältä osin. Kyllä uskon, että myös yhdyntä onnistuu, mutta voit joutua tekemään kaiken normaalisti miehelle kuuluvan työn.
t. vastaavanlaisen kipsin kanssa ollut mies
Voit itse kehitellä miten ja leikkiä sairaanhoitajaa tältä osin. Kyllä uskon, että myös yhdyntä onnistuu, mutta voit joutua tekemään kaiken normaalisti miehelle kuuluvan työn.
jalka terveeksi syömällä terveesti ja lepoa. Seksit voi unohtaa hetkeksi. Seksihän ei ole mikään pakollinen toiminto kuten syöminen ja paskominen.
jalka terveeksi syömällä terveesti ja lepoa. Seksit voi unohtaa hetkeksi. Seksihän ei ole mikään pakollinen toiminto kuten syöminen ja paskominen.
Mieheltä oli murtunut sääriluu. Paraneminen vaati 4kk lepoa. No ei maltettu olla ilman seksiä. Ratsastaessani miehelläni mies mursi jalkansa uudestaan kouristellessaan orgasmissa.
No koko homma lähti alusta. Seksiä harrastimme vasta 5kk tapahtuman jälkeen.
Eli tosiaan kannattaa jättää se seksi väliin. Ei se niin tärkeää ole. Tärkeintä keskittyä syömään ja lepäämään. Paskominenkin on tärkeää.
Kyllä luonto hoitaa seksin. Ei tarvitse masturboida tai aiheuttaa vaaratilannetta murtuma-alueelle.
Eli tosiaan kannattaa jättää se seksi väliin. Ei se niin tärkeää ole. Tärkeintä keskittyä syömään ja lepäämään.
Olisko liikaa pyydetty jos pesisit miehesi ja itsesi ja asettuisit selällään makaavan miehesi päälle alasti väärinpäin niin, että hän pääsisi näkemään ja maistelemaan pimpsaasi ja sinä imuttelisit häneltä hellästi paineet pois?
Tosimies kykenee olemaan ilman seksiä puolivuotta. Runkkarit on runkkareita jotka eivät kestä mitään. Runkkari ei ole tosimies. Voi voi kun on pipi jalassa. Vitut mitä valittajia.
Vai onko sekin liian rajua normaaliin seksielämäänne verrattuna?
Ei sitä kalua tarvitse stimuloida orgasmiin. Saattaa krampata pahasti ja murtuma aukeaa uudestaan. Pitäisi odottaa että luutuu kunnolla. Nuo krampit ovat todella ikäviä ja monesti murtuma uusiutuu.
paskominen, kuseminen tai ruokailu. Ongelma on korvienvälissä jos kokee seksin pakolliseksi.
paskominen, kuseminen tai ruokailu. Ongelma on korvienvälissä jos kokee seksin pakolliseksi.
Vähän sama kun kiukuttelisin kun en saa tupakkaa tai viinaa. Ilman niitäkin voi elää täysin onnellisesti muutaman kuukauden. Ei se seksi todellakaan ole pakollinen toiminto elimistölle muutenhan miehet raiskailisivat ihmisiä ja eläimiä ympäriinsä.
Ja jätä miehesi rauhaan. Anna parantua kaikessa rauhassa ettei tapahdu mitään. Ei seksi välttämätöntä ole, kyllä sitä pärjää ilmankin.
noin minä autoin miestäni kun hän melkein nääntyi himoihinsa. Kylmää tai tulikuumaa vettä haaroille. Siinäpä oppii kurinalaisuutta.
joo ei se mies ole oikeasti kipeä jos on seksi mielessä. Sellanen paskiainen kyllä kykenee kotitöihin. Ukot on helvetin laiskoja. Sitten kun on itse kipeä niin pitää silti tehdä kaikkea.. ****'
Miksi tehdä tästä näin vaikeaa?
Kysyt vain yksinkertaisesti mieheltäsi: "Haluatko saada kipsiseksiä tavalla tai toisella vai kestätkö odotella ilman sitä 5 viikkoa?"
iso vehje, niin voit koittaa varovaisesti ratsastaa varoen rasittamasta kipsiä. Ehkä voisi olla parempi koittaa sivusta terveen jalan puolelta.