Taas tuli herpes huulen ku alko vituttaa
tilanne on se et mun serkku on pitänyt varmaan 4kk meidän koiraa hoidossa, kun mies ja mina ollaan oltu töissä ja lapset tarhassa. Odotan kolmatta lastamme... tarkoitus oli et koira on nyt toistaiseksi siellä serkulla. Eilen se sit vaan soitti et tuo koiran päiväksi hoitoon kun ei ole itse kotona. No illalla se sit laitto viestii ettei voikkaan hakea sitä, koska menee suvun kanssa hautausmaalle (wtf???)... noh tänään laitoin aamulla viestii et onko tulossa hakemaan sitä,koska meillä ei ole koiralle ruokaa niin vastaus oli tälläinen: "me mennään suvun kanssa tänään leffaan. en ehdi nähdä. tammikuussa on pitkät työpäivät joten en voi pitää koiraa enään, koska joutuisi olemaan liikaa yksin". VITTU ET MUA OTTAA NYT PÄÄHÄN... TIISTAINA OLIS MENO NAIKKARILLE ja hirvee homma saada 2 muksuu hoitoon ni nyt sit vielä hirvee stressi koirasta. Se syö täällä kämpässä kaiken minkä vaan voi pureskella ja ja vetää ihan hirveesti.. (EN PYSTY MAHAN KANSSA VIEMÄÄN ULOS). OTTAA NIIN PALJON PÄÄHÄN TOLLANEN PASKANJAUHANTA. serkulla on 13v tyttö joka on koiran kanssa ollut vaikka serkku oliskin töissä. OIS TIENNYT TÄNKIN TEMPUN aiemmin niin ois saanu asiat järjestettyy ajoissa.. minne vittuun tungen koiran tällä varoitusajalla... ARGH!!!!
Kommentit (11)
ton koiran hankkinut? ja miten vanha se on?
olis kannattanut miettiä asioita, ennen kuin hankitte koiran. Ikävää tietysti, jos serkkusi noin lyhyellä varoitusajalla ilmaoittaa, ettei voi hoitaa, mutta ehkä olisi syytä löytää koiralle oikeasti uusi koti.
mut siis eniten mua vituttaa täs tilanteessa toi mun serkun käytös!!! Mistä mä nyt sille ruokaa edes haen kun kaupatkin on kiinni... Siis vituttaa toi ettei se voi asioista etukäteen sopia tai sanoo suoraan sit et ei jaksa koiraa tms.. Koira on nyt 1v 2kk. Nytkin se oli laittanut puhelimen kiinni tuon viestin jälkeen... Tämä kolmas lapsi ei ollut suunniteltu (vielä vähemmän tää alkava raskausmyrkytys ja miehen opiskelut. Koirasta ei haluttais kokonaan luopua, vaan nimenomaan olis haluttu sille hoitopaikkaa vaan nyt loppuodotuksen ajaksi ja siitä pari kuukautta eteenpäin... en tiiä mitä nyt tehä :( t. ap
teillä omaa pihaa?
mieskin vois jotain tehdä? vai meneekö sen kaikki aika koulussa? koira voi nyt syödä samaa ruokaa kun tekin.
miten hoidat koirasi... anna oikeesti pois tai vie vaikka löytöeläintaloon
Onhan niitä hoitoloitakin. Varmaan jo pyhien jälkeen löytyy tilaa.
Tahalteen teki sulle noin, että pääsi koirasta eroon.
ei koiraa voi viedä kuukausitolkuiksi hoitoon, senkun haette sille uuden kodin. Tai sitten viette sen johonkin koirahotelliin.
Kyllä koiran hankkiminen täytyy hiukan pidemmällä aikavälillä miettiä, eikä heti pentuna jo heittää muiden vastuulla.
Hoida itse koirasi tai hommaa sille uusi pysyvä koti!
Käsittämätöntä ajattelemattomuutta, ethän voi sitä toisten nurkkiin heittää. Nyt on sun tehtävä kekisä joku ratkaisu.
sit vielä synnytyksen jälkeen viedä joku 3 päivää vanha vauva tonne -10 asteen pakkaseen vaunuhin ja lapset 6v ja 3v mukaan lenkittää koiraa kun mies on koulussa tai töissä. t. ap