Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla jouluvauvoja?

Vierailija
26.12.2009 |

Meillä esikoinen on syntynyt tapanina, kakkonen isänpäivänä ja nyt tämä kolmas aattona. Melkein laskettuna aikana jokainen syntynyt, kuopus otti vajaan 3viikon varaslähdön, aiemmat mennyt muutaman päivän yli lasketun ajan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tärkeää lapselle, osoittaa että hän on arvokas. Kärsin lapsena kovasti siitä, että syntymäpäivääni ei huomioitu mitenkään. Siis olen syntynyt jouluna, ja toki joulua juhlittiin ja kaikki perheen lapset sai lahjoja, herkkuja. Mutta minua ei ikinä huomioitu synttärisankarina.

Vierailija
2/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilen laskettu aika. Mutta valitettavasti ei merkkiäkään synnytyksen alkamisesta, ilolla ottaisin vastaan ihan heti nyt =)

Ite olen syntynyt muutaman päivän ennen joulua, ja aina olen saanut synttäreitä juhlia. Ja niin saa tämäkin pikkuinen, sikäli kun nyt viitsii maailmaan tulla lähellä joulua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreitä juhlittiin pienempänä aina. Oli kyllä vähän kurjaa nousta jouluaamuna kakun tekoon.

Lahjotaan vieläkin, vaikka synttäreitä ei niin suurimuotoisesti vietetäkkään.

Vierailija
4/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritetään muistaa juhlia häntäkin joka vuosi. Pidetään aamulla pienet kakkukestit ja saa synttärilahjat, sitten vasta aloitetaan joulu.

Vierailija
5/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälle pidetään aina aattona aamulla synttärit tai jatkossa mahdollisesti aatonaattona, jotta hän saa olla päivänsankari eikä synttärit jää joulun varjoon.

Vierailija
6/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää tänään 7 vuotta! Syntyi 2 kk etuajassa, on kuitenkin pärjännyt ihan hyvin, eikä keskosuudesta ole jäänyt jälkiä. Onnea kaikille jouluvauvoille!!!

Vierailija
7/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluvauvaksi...mielestäni kyllä sillä :"hyvä Tuomas joulun tuopi..." Meidän 2kk etuajassa syntynyt tonttu täytti 7v 21.12, joten melkein saman ikäinen.

Vierailija
8/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja synttäreitä juhlitaan aina pari viikkoa ennen joulua. Poika tietää, että oikeat synttärit on jouluna, mutaa juhlat kun on tärkeät niin juhlitaan etukäteen :)

Vierailija
9/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntyi 23. joulukuuta 7 vuotta sitten. Jouluvauvaksi olen nimitellyt, vaikkei IHAN jouluna syntynytkään :).

Perhe/sukulaissynttärit vietetään yleensä 23 pv tai jouluaattona ja kaverisynttärit edellisellä viikolla.

Vierailija
10/10 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluaattona, ja joka vuosi juhlistetaan sitä antamalla pieni nimipäivälahja aamulla, ihan niin kuin muillekin perheenjäsenille. Mitään kakkuja tms. ei ei tehdä niin kuin ei muidenkaan nimipäivinä. Muistataan siis lapsen nimipäivää samalla tavalla kuin muidenkin vaikka se on muutenkin juhlapäivä eikä niin tärkeä päivä kuin synttärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi