Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan ruuat: pitääkö pastoroidusta maidosta

Vierailija
26.12.2009 |

valmistetut homejuustot kuumentaa ennen käyttöä? Ts. onko se home niissä oma ongelmansa, vai riittääkö että valmistukseen käytetty maito on partoroitua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. esim Aurajuustoa voi syödä. Ulkomaisia homejuustoja en kyllä söisi, koska niistä ei voi tietää minkälaisesta maidosta ne on tehty.

Vierailija
2/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homejuustot ovat pehmeitä juustoja, joihin pastöroinnista huolimatta tarttuu helposti listeria. Sama tuorejuustojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on todella tarkkoja syömisistään mutta esim. polttavat tupakkaa hyvällä omalla tunnolla tai juovat alkoholia.

Mä olen värjännyt hiuksia, syönyt juustoja ja graavilohta, meikannut, käynyt uimassa viimeisilläni, nukkunut selälläni, otin jopa nyt possurokotteen ja aika tavalliselta lapselta vaikuttaa... :)

Vierailija
4/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on todella tarkkoja syömisistään mutta esim. polttavat tupakkaa hyvällä omalla tunnolla tai juovat alkoholia. Mä olen värjännyt hiuksia, syönyt juustoja ja graavilohta, meikannut, käynyt uimassa viimeisilläni, nukkunut selälläni, otin jopa nyt possurokotteen ja aika tavalliselta lapselta vaikuttaa... :)

Ihan ei voi hiustenvärjäystä, meikkausta jne. verrata SAIRAUTEEN, jonka saastuneen ruoan syöminen voi aiheuttaa.

Vierailija
5/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listerian kannalta riski ovat kaikki pastöroimattomasta maidosta valmistetut tuotteet joiden valmistukseen ei liity kuumennusta _sekä_ pastöroidusta maidosta valmistetut homejuustot

Vierailija
6/6 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ehtii tapahtua sille maidolle homejuuston valmistuksessa pastöroimisen jälkeen. Ei takaa ollenkaan suojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän