kenen mielesta tama kuvan nainen on hottis?
Kommentit (33)
Mun mielesta ihan hyvan nakoinen nainen. Ehdottomasti ainakin keskiverto Suomi-rouvaa kauniimpi! Oikeestaan keskivertoa kauniimpi noin yleismaailmallisestikin :)
ei ole kaunis. Niin kuin joku joskus sanoikin, otetaan tissit pois ja hiukset lyhyiksi niin siinähän on mies.
ei minun mielestäni hänessä mitään vikaa ole. Siis fyysisesti. Mutta tuo kuva on täysin sieluton.
On kaunis, kauniimpi kuin suurin osa tuntemiani ihmisiä (Martinaa en toki tunne). Tajuaisi vaan jättää keinotekoiset kaunistukset/kauhistukset väliin, luonnollinen look aina paras.
kuvissa ihan onnistunut, mutta tuossa kuvassa todella tyhmän ja miehekkään näköinen.
Samoin luonnossa on aika kulmikkaat kasvot, jotka onnistutaan kuviin pehmentämääån edes jonkin verran. Toinen vastaava "live-pettymys" on ollut Susanna Penttilä, jolla on oikeasti todella jyrkät ja terävät piirteet livenä. Meikki tekee ihmeitä.
Muuten mua lähinnä säälittää MArtina ja Eskonsa, on varmasti vaikeaa elää roikkuen koko ajan epätoivoisesti julkisuuden liepeissä kiinni. Kun mitään todellista annettavaa heillä ei kenellekään ole, vain oma pieni elämänsä, josta pitää hinnalla millä hyvänsä tehdä kiinnostavaa.
sitä kauniiden ja rohkeiden Tayloria vai mikä sen nimi on? Sellainen tosileikelty brunette, jota kiristää niin ettei ilmettä voi muuttaa?
Oli aivan upea nainen ennen nyt lähinnä hirviö.
MArtina ei tokikaan ole koskaan ollut sillä tavalla kaunis, mutta yhtä rumaksi voi päästä tuolla tiellä.
No minun mielestäni hän on näyttävä nainen vaikka onkin kauneusleikkauksilla sen tehnyt.Ihanat hiukset :) Mutta silti "fanitan" enemmän Anne-Marie Bergiä
martinan vatsan tautointi nyt on?
Nyt ylähuuli on alahuulta paksumpi, mikä ei todellakaan ole luonnollista eikä kaunista.
Eikä hottikaan. Liikaa meikkiä, huulet järkyttävät.
aika miehekäs...
...pidän itseäni kauniimpana, vaikka ihan taviksen näköinen oon.
hottiskerroin martinalla noussa 27%
Ei ole kaunis.