Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melballe kysymys

Vierailija
25.12.2009 |

Kysymys silkasta uteliaisuudesta: minkä vuoksi tuot jokaisessa ketjussa erikseen ilmi sen, että asutte vuokralla? Siis tämä ei häiritse mitenkään eikä kysymys ole hyökkäys, mutta on vaan pistänyt silmään ja ihmetyttänyt, miksi sinulle on tärkeää korostaa vuokralla asumista?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ole mitenkään tarkoitus korostaa, mutta tehtiin siis aika radikaali päätös tässä ja myytiin asuntomme ja muutettiin vuokralle. Noin kuukausi ollaan asuttu nyt uudessa asunnossa ja ollaan viihdytty tosi hyvin.

Vierailija
2/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän siis kysyä, miksi mainitset tämän asian jokaisessa ketjussa, johon kirjoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Melban kirjoituksiin olen törmännyt useasti.

Yritän siis kysyä, miksi mainitset tämän asian jokaisessa ketjussa, johon kirjoitat?

Vierailija
4/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen maininnut meidän joulumenunkin monessa eri ketjussa... Ihan tapaan jutella niistä asioista, joissa ko. ketjussa puhutaan. En pidä tuota asiaa kovin kummoisena, ne on ihan vaan sitä ketjun aihetta sivuavia juttuja.

Mut kerrotaan nyt tähän ketjuun jotain kauhistuttavaakin ja ihan taatusti uutta. Tilasin tänään Ruotsista useat kengät.

Vierailija
6/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta taksikuski ketjusta kysymystani, etta alkako taman sukulais Sannasi tyttonimi P:lla?

Vierailija
7/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo myöntää, mut en muista... Olen nähnyt tämän sukuhaaran varmaan silloin kun olin itse juuri ja juuri kouluikäinen ja silloin tää Sanna siis ollut ihan pikkuriikkinen. Muistan enemmän sieltä sukulaistilalta missä tavattiin possuja ja koiran, noloa. Isän nimi tais alkaa myös S:llä. Onkohan sama?

Vierailija
9/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanella on myos nuorempi veli M:lla. Jos on sama henkilo niin elossa on :o)

Vierailija
10/10 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pakko sen on alkaa sen sukunimen P:llä. Pikkuveljeä en muista, en ole varmaan koskaan tavannut ainakaan. Jostain Mikkelistä 20-30 luoteeseen oli se maatila, missä tavattiin. Toivottavasti ei ole tän perheen isän renkejä se taksikuskikaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä