Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Roacuttan kuurista?

Vierailija
27.05.2008 |

Menee totaalisesti hermot tämän aknen kanssa! Nyt on liki vuosi syöty Oricyclinia ja hierottu sitä tököttiä naamaan mikä värjää kaikki vaatteet - eikä mitään apua! En ymmärrä miksi lääkäri ei heti voinut antaa Roacuttania. Onko kenelläkään siitä kokemusta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte oon kans joskus vetässy kyseisen kuurin ja kyllähän se aika stydiä kamaa on.. Ei sitä ainakaan kesällä voi alottaa koska iho menee niin herkäks että se palaisi muutamassa minuutissa. On muuten tosi raskasta aikaa tuo kuuri, mutta hyvä lopputulos kyllä pistää sitten kyllä hymyn huulille :)

Vierailija
2/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun itse syömään kuurin aina talvisin kun iho menee huonoon kuntoon. Keväällä/kesällä pidän sitten aina väh. 6 kk tauon. Tällainen systeemi on minulla toiminut viimeiset 8 vuotta. Maksa- ym. arvot on pysyneet normaalin rajoissa enkä ole polttanut ihoa. Sivuvaikutuksiakaan ei ole pahemmin tullut, huulten kuivumista lukuunottamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin roaccutan kuurin joulukuussa ja kylla iho kuivuuu tosi pahasti.Kuivumisessa ja kaikessa muussakin oireilussa tuntuu olevan erilaisia vaiheita sita mukaa kun laakitys etenee,ja aina kun yksi alue on lopettaa hilsilyn ja kuivumisen,se alkaa nayttaa paljon paremmalta ja siirtyy seuraavaan.Vaikea selittaa mutta rankka kuuri tama on ja toivon todella etta auttaa,minullakin akne ja viela paha seborrea ja kaikkea on kokeiltu.

Vierailija
4/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda sisaltaako oricyklin kortisonia mutta minulle ainakin annttiin vuosikaudet kortisonikuureja/voiteita.Iho meni niin ohkaiseksi ja ihan kuin pinta olisi paperia vain.Et kylla se roaccutan parempi vaihtoehto on vaikka onkin vahva laake.Roaccutan muuttaa solurakennetta niin ettei talia enaa erity eli vaikutuksen pitaisi olla pysyva.

Vierailija
5/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat rasvaisen ihotyypin omaavat joutuvat uusimaan kuurin moneen kertaan elämänsä aikana, sillä ihon rasvaisuus ja sitä myöten finnit palaavat pikkuhiljaa kuurin lopettamisen jälkeen. Esimerkiksi seborreaa Roaccutan ei paranna, vaikka auttaakin tilapäisesti siihen. Roa on silti useimmille parempi ja tehokkaampi vaihtoehto kuin antibiootit, jotka tuhoavat suoliston bakteerikannan ja ainakin minulle aiheuttivat inhottavan hiivatulehduskierteen.

Kannattaa syödä kerralla mahdollisimman vahva Roa kuuri ja sitten kun oireet palaavat, pyytää surutta uusi kuuri, yleensä sitä ei tarvitse syödä yhtä vahvana kuin alkuperäistä.

Vierailija
6/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että mun kaksi kuuriakin on jo paljon elimistölle...

Mites onko sulla lapsia?

Joudun itse syömään kuurin aina talvisin kun iho menee huonoon kuntoon. Keväällä/kesällä pidän sitten aina väh. 6 kk tauon. Tällainen systeemi on minulla toiminut viimeiset 8 vuotta. Maksa- ym. arvot on pysyneet normaalin rajoissa enkä ole polttanut ihoa. Sivuvaikutuksiakaan ei ole pahemmin tullut, huulten kuivumista lukuunottamatta.

Vierailija
7/7 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja poistuuhan se elimistöstä.

Mä ajattelin, että mun kaksi kuuriakin on jo paljon elimistölle...

Mites onko sulla lapsia?

Minulla on 2 tervettä lasta. Molemmat on saanut alkunsa 2 kk Roa-kuurin päättymisen jälkeen. Raskauden ja imetyksen aikana en tietenkään ole syönyt Roaa. Raskauden aikana iho on ollut loistavassa kunnossa muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä