Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä luulet, millaiset olisi välisi biologiseen isäsi jos...

Vierailija
24.12.2009 |

..hän olisi ollut väkivaltainen sairaalloisen mustasukkainen alkoholisti ollessasi lapsi, 0-9v kunnes äitisi olisi ottanut eron?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ollut viikonloppu tai muita tapaamisia, niin tuskin pitäisimme yhteyttä.

Jos taas olisin säännöllisesti tavannut isääni, niin varmaan pidettäisi yhteyttä, mutta välit olisi etäiset ja esim. jouluja ei vietettäisi yhdessä.

Vierailija
2/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen isä oli väkivaltainen vain lapsilleen kun äitiä ei ollut ollenkaan kuvioissa ja mun isä oli väkivaltainen äidille mutta ei alkkis. No molempien kanssa ollaan väleissä, miehen isä on psyykkisesti tosi sairas ihminen ja teki tekonsa siksi, nyt lääkitys on ok ja ukkoa kestää pieninä annoksina, käyttäytyy hyvin. Oma isäni taas on ollut aina suojeleva ja lempeä minua kohtaan vaikka kohteli äitiä julmasti, sitä en pysty ikinä anteeksi antamaan mutta he ovat sopineet menneet ja äiti on onnellinen tahollaan joten miksi minäkään vanhoja kaivelisin, hyvät välit on häneenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tule näkemäänkään.

Vierailija
4/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli etäiset. oli alkoholisti ollessani lapsi.

Vierailija
5/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten kohtalaiset... Välillä huonommat välillä paremmat. ( en mä faijaa jaksanut kovin kauaa kerralla katella...)

Tosin erosivat jo, kun olin 5v ja isä oli kyllä väkivaltainen alkoholisti kuolemaansa saakka...

Minä ja isän vanhemmat oltiin varmaan ainoita, joille ei ikipäivänä tehnyt mitään pahaa...

Vierailija
6/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen yhteydenotto hältä tänävuonna ja oikeastaan olen aika evvk-linjalla.

On se pyydellyt anteeksi käyttäymistään, useastikin, mutta ei vain jotenkin lämmitä sekään.

Äitini kuoli 4v sitten nuorena (47v) ja siitä olen katkera miksi äidin piti kuolla noin varhain ja kärsimysten kautta, olisi "isä" saanut kärsiä ja mennä ennemmin.

Ei ole koskaan nähnyt 8v ja 6½v lapsiani enkä usko että tulee näkemäänkään..

Välimatkaa 500km ja tuntuu siltä etten halua omia lapsiani altistaa sille tyypille vähäisessäkään määrin. Kuulostaa ehkä kylmälle ja itsekkäälle, mutta ainakin mies ja terapeutti jolla aikoinaan kävin, ymmärtävät fiilikseni.

Kyllä minua hieman säälittää hänen yksinäinen elämänsä siellä pikkukaupungissa, mutta kyllähän tuo pikkuveljeni häneen yhteyksiä pitää.

Toisaalta, "isä" ei veljeäni hakannutkaan, veli on minua melkein 6v nuorempi eikä tietty ole muistikuviakaan pahemmin.

Huokaus.

Ap

Vierailija
7/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa niittää, mitä kylvää.

Meillä sama homma.

Vierailija
8/8 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ottanut eroa. Niistä traumoista kärsin vieläkin.