Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pari kaveria kohtelee miehiään todella törkeästi :(

Vierailija
23.12.2009 |

Toinen haukkuu miestään vitun ääliöksi yms. todella pienistäkin asioista. Aivan sama, vaikka olisi talo täynnä vieraita tms. Ja mies ei oikeasti koskaan käy missään (ei saa lupaa), hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä paljon sillä aikaa kun rouva on töissä tai opiskelee. Ja mies on todella taitava remontti- yms. hommissa. Silti aina vaan haukutaan.

Toinen kaveri pettää miestään todella törkeästi ja jatkuvasti. Tämäkin mies on todella omistautunut perheelleen, tekee paljon kotitöitä yms. Mies tekee vuorotyötä ja naisella on rakastaja kotona yötä aina, kun mies on yötä töissä.

En ole itsekään mikään pyhimys, mutta nuo tuntuvat kyllä mukavien miesten takia todella pahalta. Nämä miehet ovat molemmat huomattavasti kiltimpiä yms. kuin omani ja silti en kohtelisi häntä noin törkeästi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opiskelijvaihdossa mun yks kämppis aina vitsaili poikaystävänsä kustannuksella. Siis jatkuvasti. Ei siinä mitään, jos joskus, mutta kun KOKO AJAN. Kyllä mua välillä aina mietitytti, kaduttikohan sitä, että oli ottanut sen kundin, kun se oli siitä nin naurettava vai mitä. Mua ärsytti ihan helvetisti. Se oli just sellainen neiti täydellinen itse, koko ajan oli pakko korostaa, miten HÄN on hyvä kaikessa. Ugh.

Vierailija
2/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan elämä menee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi meininkiä ;) Niin se vaan elämä menee..

Ja sitten joku kaunis päivä ruumisauto hakee raadon pois kun mies on ssanutkin selville... Näitä saamme aina välillä lehdistä lukea.

Niin se vaan elämä menee... :)

Vierailija
4/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muakin välillä vituttaa mun mies, mutta olen kyllä häntä kohtaa niin lojaali, etten todellakaan haukkuis häntä muiden kuullen. En vatvo hänen huonoja puoliaan kaikkien puolituttujenkin kanssa, puhun meidän ongelmistamme vain luottoystävilleni.

Mä odotan ehdotonta lojaaliutta mieheltäni, ja olen myös hänelle ehdottomasti lojaali.

Vierailija
5/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mietittyä, että mikä mättää ihmisessä, joka kohtelee kumppaniaan näin. Oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
6/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin opiskelijvaihdossa mun yks kämppis aina vitsaili poikaystävänsä kustannuksella. Siis jatkuvasti. Ei siinä mitään, jos joskus, mutta kun KOKO AJAN. Kyllä mua välillä aina mietitytti, kaduttikohan sitä, että oli ottanut sen kundin, kun se oli siitä nin naurettava vai mitä. Mua ärsytti ihan helvetisti. Se oli just sellainen neiti täydellinen itse, koko ajan oli pakko korostaa, miten HÄN on hyvä kaikessa. Ugh.

Mutta sitä en tajua, että haukkuu ja nimittelee todella rumasti jatkuvasti. Myös silloin, kun mies on paikalla ja vieraampiakin ihmisiä kylässä. On siinä vieraillakin todella kiusallinen olo...

Vierailija
7/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen välillä todella vittuuntunut mieheeni, mutta en mä sitä silti julkisesti hauku ympäri kyliä. Ystävieni kanssa kyllä puhun asioista.

ap

Kyllä muakin välillä vituttaa mun mies, mutta olen kyllä häntä kohtaa niin lojaali, etten todellakaan haukkuis häntä muiden kuullen. En vatvo hänen huonoja puoliaan kaikkien puolituttujenkin kanssa, puhun meidän ongelmistamme vain luottoystävilleni. Mä odotan ehdotonta lojaaliutta mieheltäni, ja olen myös hänelle ehdottomasti lojaali.

Vierailija
8/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä vielä vitsailut ymmärrän ja senkin, että puhuu ystävilleen parisuhdeongelmistaan.

Kyllä mä vielä vitsailut ymmärrän ja senkin, että puhuu ystävilleen parisuhdeongelmistaan. Mutta sitä en tajua, että haukkuu ja nimittelee todella rumasti jatkuvasti. Myös silloin, kun mies on paikalla ja vieraampiakin ihmisiä kylässä. On siinä vieraillakin todella kiusallinen olo...

mutta mun pointti olikin, että muijan vitsailut meni ihan yli. Ainakin musta oli tosi kiusallista, kun hän suhtautui poikaystäväänsä niin kuin johonkin tosi söpskään idioottiin. Siis totta kai saa joskus vitsailla, mä teen sitä itsekin, mutta se, että jatkuvasti pitää toista idioottina ei vaan ole hauskaa.

Vierailija
9/9 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tuo julkinen naljailu on merkki ihan kuolleesta suhteesta. Ollaan monesti kaveriporukalla juteltu tästä, että ensin alkaa pikkuhiljaa avautua kavereille ja sitten viimeisessä vaiheessa voi letkauttaa jotain epämääräistä jopa työkavereille. Siinä vaiheessa suhde on jo ihan kuollut ja ero lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi