Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen opettaja ja sain ihanan lahjan oppilaiden perheiltä.

Vierailija
22.12.2009 |

Olin sydämestäni iloinen luokkani oppilaiden ja heidän perheidensä yhdessä hankkimasta joulumuistamisesta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon opena sellaisella alueella, jossa on paljon vähävaraisia ja perusduunareita. Muutama suklaarasia saattaa ropsahtaa, ja jokunen kortti.

Kivaa muistamista, mutta rehellisesti sanottuna ilahduin tänään ENITEN kahdesta ei-materialistisesta muistamisesta: toinen oli perheenäidin tekstiviesti, jossa kiitteli onnistuneesta lukukaudesta ja tukemisesta ja erityisesti ihanasta joulujuhlasta ja toivotteli koko perheelleni hyvää joulua. Toinen oli hyvin ankeista oloista oleva äiti, joka kiitti kauniista pianonsoitostani joulukirkossa - hänelle oli tullut siitä hyvä joulumieli. Olin oikeasti ihan otettu: )

Ei ap, mutta ope minäkin

Vierailija
2/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(varakkaita) antoivat mulle firmansa tuotteita. En tässä erittele ymmärrettävistä syistä.

ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pari itsetehtyä piparia ja niitä pandan konvehtirasioita tietenkin:)

Mutta paras oli se kori, mihin oli laitettu pellavapyyhe, suihkugeeliä, kuorintavoidetta, ihovoidetta, shampoota ja hiustenhoitoainetta.

Tuli todella hyvä mieli ja olo, että tämän lapsen vanhemmat oli arvostaneet työtäni ja paneutuneet todella lahjaani.

Vierailija
4/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä lämmittävää, että joillekin tärkeintä on aito sydämestä tuleva kiitos, eikä lahjan sisältö. Näitä opettajia soisi olevan enemmän.

Vierailija
5/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos satut olemaan lapseni opettaja ja lapseni kertoo kotona, mitä varakkaan oppilaan vanhemmat sinulle antoivat, teen sinusta kantelun ja parhaassa tapauksessa sinulta lähtee virka.

Yt. Oik.kand., kahden lapsen äiti joka ei tasan tarkkaan lahjo virkamiestä- tai naista.

Vierailija
6/6 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset haluavat antaa hyvän hyvyyttään opelle lahjaksi vinkkupulloja ja suklaata.

Milläs lahjonnan todistat kun niistä ei ole jäljellä kuin tyhjät pullot ja kääreet.