Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä luulen että taas meidän perhe käy viimeistään tapanina abc:llä ostoksilla

Vierailija
22.12.2009 |

Mies aina joulun alla sanoo ettei kannata ostaa liikaa ruokaa, koska ne pilaantuvat. Sitten aina tapanina ihmetellään kun jääkaappi on tyhjä että mitäs syötäisiin. Sitten mennään porukalla abc:lle ostamaan einespitsaa :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa aika nopeasti tuo jouluruoka tökkiä.

Vierailija
2/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monet kaupat auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka paikka pursuaa ruokaa, eikä kotoa tarvitse poistua viikkoon, vaan voi olla sisällä pyjamassa pelaamassa lahjapelejä ja syömässä yömyöhään.

Vierailija
4/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli lellitty poika-kulta, vanhempiensa keskenkasvuinen kloppi. Ensimmäisenä joulunamme, mut yllätettiin todella, enkä liian kilttinä ja tyhmänä osannut pistää kampoihin, vaan löysin itseni passaamasta ex-miestä ja tämän ahmivia vanhempia jouluaattona. Seuraavana jouluna pidin varani. Toivoin pitkät jouluvuorot töihin ja kerroin rehellisesti, että töissä sit oon. Olivat kuitenkin olettaneet, että palvelu pelaa. Appivanhemmat olivat illalla tulleet sitten meille ja jääkaapissa kun ei ollut mitään jouluruokaan viittaavaa, kinkusta puhumattakaan, oli ex ajellut Teboilille ruokaostoksille ja niillä eväillä sit tunnelmoineet rukapöydässä :))!

Vierailija
5/5 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha tuo "Teboilin tunnelmaa"-juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan