Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko lapsesi avata ylimääräisiä luukkuja joulukalenterista.

Vierailija
22.12.2009 |

Meillä marina on jatkuvaa, olen pitänyt pintani tähän päivään saakka, mutta äsken sanoin, että perkule, avaa ne luukut niin päästään siitä marinasta.

En taida ensi vuonna ostaa kalenteria ollenkaa! Mikähän marina siitä syntyy... huokaus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että sinä et ole kauhian hyvä kasvattaja :|

Vierailija
2/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta yksi tärkeimmistä taidoista, mitä lapsi voi oppia, on pitkäjänteisyys ja odottamisen taito.

Joskus 50-60-luvulla aloitettiin pitkittäistutkimus siitä, miten karkinhimon hillitseminen vaikuttaa elämässä menestymiseen. Ne lapset, jotka pystyivät hillitsemään näkyvän karkin syömisen, menestyivät opinnoissaan parikymppisinä paremmin kuin impulsiiviset. Nelikymppisenä tämä ero oli vielä suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4,5v kysyy aamulla aamupalan jälkeen "äiti, aukastaanko nyt kalenteri?" Ja aukasemisen jälkeen vie takas mistä sen hakikin. Välillä ei ehditty aamulla kun kysyi vasta eteisessä päiväkotiin lähdössä mutta oli tyytyväinen kun vastasin että illalla sitten. Kuopus ei vielä ymmärrä näistä mutta on kyllä niin voimakastahtoinen ja toista maata kuin esikko että varmaan kanssa sama edessä

Vierailija
4/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni tulevaisuus kosahti nyt siis joulukalenteriin.

ap

Vierailija
5/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesi tulevaisuus aukenee tästä, kun sinä tiedät, mitä sinun pitää vaatia heiltä tulevaisuudessa.

3

Lapseni tulevaisuus kosahti nyt siis joulukalenteriin. ap

Vierailija
6/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin itse samanikäisenä jo pitkän aikaa sitten avannut kaikki luukut, tai jotenkin kurkkinut.

Vierailija
7/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla kuin nro 3

2

lapsesi tulevaisuus aukenee tästä, kun sinä tiedät, mitä sinun pitää vaatia heiltä tulevaisuudessa.

3

Lapseni tulevaisuus kosahti nyt siis joulukalenteriin. ap

Vierailija
8/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun ekoina päivinä vinkuivat että haluavat avata luukkuja, mutta sitten vinkuna loppui itsestään.

Tappelu saadaan aikaan minun joulukalenterini ja vauva-siskon kalenterin avaamisesta (kuka avaa).

Vierailija
9/9 |
22.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna pojat olivat 4v. ja 7v. ja söivät noita kalentereita urakalla.

Nyt ovat 5v. ja 8v. ja heillä kummallakin 1 kalenteri ja avaavat vain yhden luukun kerralla ja eivät ole edes ruikuttaneet.

Niin lapset muuttuu ja meillä ei jostain kalentereista taistella, kun tuota halpis suklaata kalenterit ovat.

Itse olin tarkka pienenä ja siskoni söi salaa kaikki heti.