Vedin herneet nenään
Mieheni tytär, 17 v, lähetti joulukortin mutta minun nimi oli jätetty pois.
Tytär lähetti isälleen jokin aika sitten kirjeen, jossa pyysi, että minulle ei kirjeestä kerrota. Kirje ei sisältänyt mitään ihmeellistä.
Otin aikoinaan tytön avosylin vastaan mutta palkaksi hän hukkui ulkonäköni, vaatteeni jne. Koko miehen suku on päivitellyt sitä, miten tytär on minua kohdellut.
Tytär kohtelee myös isäänsä huonosti. Kun tapahtuu tyttären ssanelun mukaan, niin hyvin menee mutta jos kaikki ei menekään hänen toiveidensa mukaan pn helvetti irti. Esim. jos isä jaminä olemme tytön seurassa silmälasit päässä julkisilla paikoilla, hän kiukuttelee asiasta tuntitolkulla jälkikäteen. Jos laitamme piilolasit hänen pyytäessään, ei kiukuttelua synny.
Tyttö oli 3 vuotias vanhempiensa erotessa.
Kommentit (5)
Eihän se sille kuulu käytätkö sinä laseja vai piilareita! Ilmeisesti on jo huomannut aikoja sitten miten pystyy teitä pompottamaan jos oikein pyynnöstä laitatte piilarit.... Haloo!!!
Silmälasijuttu on lähinnä surkuhupaisa. Ilmeisesti hän on vielä siinä ikävaiheessa, jolloin hävetään vanhempia - olivatpa nämä millaisia tahansa.
En usko, että hänen käytöksellään on mitään tekemistä sen kanssa, millainen ihminen tai äitipuoli sinä olet. Hän vaan haluaa kiukutella jollekin ja te olette valitettavan käteviä kohteina. Toivottavasti hän aikuistuu pian ja oppii edes normaaleja käytöstapoja, jos hyvistä ei ole toivoa. Koeta kestää.
anna ajan kulua äläkä välitä turhaan. muista millaista oli olla 17 ja miten sinä suhtautuisit silloin isäsi uuteen naiseen? minun ainakin olisi vieläkin vaikea hyväksyä jos minun isäni jättäisi äidin toisen naisen takia, tuskin kovin hyvin naista ottaisin vastaan. ajattele tytärtä äläkä itseäsi. kyllä se siitä. 17 on kuitenkin vielä lapsi.
Toihan on lähinnä surkuhupaisaa ja säälittävää sen teinin puolelta, ei sun pidä mennä siihen mukaan vaan oltava siellä kaukana yläpuolella ja hymyiltävä sisäänpäin hyväntahtoisesti, että "kyllä se elämä vielä sinuakin lapsikulta opettaa..." Eli ole AIKUINEN.
teillä on varmaan myöhemmin ihan hyvät normaalit välit jos sä jaksat suhtautua kuten aikuiset suhtautuu etkä alennu samalle tasolle