Miksi ystävä ehdottelee, jos ei kuitenkaan kiinnosta?
En ymmärrä, mitä sellainen ystävä oikein toiminnallaan tarkoittaa. Kovasti itse ehdottelee, että mennään kahville tms, mutta sitten kun hänelle asiaan liittyen soittaa tai laittaa viestiä, niin usein ei vastaa tai muuten vaan "häviää johonkin". Sitten jos jossain törmää, niin sitten on taas niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan... ?
Ymmärrän, jos toinen ei halua tai ehdi tavata, mutta miksi sitten pitää itse ehdotella tapaamisia, jos se on sitten kuitenkin niin vaikeata niitä toteuttaa?
Kommentit (2)
puhutaan vaan puhumisen vuoksi, ollaan niin liirun laarum "olis ihana tavata paremmalla ajalla, tule kahville joku kerta " jne jne eikä ole tarkoitustakaan tehdä asian eteen mitään -saati tavata myöhemmin. herätkää tunnolliset ja rehelliset ihmiset näkemään näitä.
Osa ihmisistä tietysti on vaan tosi aikaansaamattomia, vaikka miten valmiiksi pureskelee tapaamisehdotukset, mutta tuon tyyppiset jutut ymmärrän itse tasan niin että kaveri ei saa sanotuksi ettet ole prioriteettilistan kärjessä. Tyhmä mikä tyhmä, jätä ehdottelut, jsyap eli jätä se ystävä, ansaitset parempaa!