yritin plussanneet joulukuuhun mutta se ei tallenna koko viestiä ni laitan sit tänne :)
Kommentit (6)
Oksentelu vaan jatkuu ja olo on ihan kaamea. Nesteytyksestä on pidettävä huolta nyt kun oksennan paljon. On siis vaan lipitettävä nesteitä parhaan mukaan, ikään kuin ei jo tarvitsisi muutenkin juosta pissillä kokoajan. Oksentelussakin se on hieman riesa, kun välillä tulee pieniä pissa vahinkoja housuun. Naamastakin näkyy, että ollaan oltu pää pytyssä ja viikonverran. Kai tämä on kaikki vaan kestettävä hyvän asian puolesta, mutta kateeksi käy niitä äitejä jotka selviävät pelkällä yökköilyllä.
Plussasin eilen :) Tänään h4+1 kait menkoista laskettuna. eka neuvola olisi 25.1. :) Olin ihan varma että menkat ne sieltä tulee, kun mahassa nippaili kuin menkkojen aikaan. Ajattelin kuitenkin tehdä testin kun kaappiin sellaisen olin ostanut, ja slaagin meinasin saada kun se näyttikin positiivista heti
kädet alkoivat täristä, itku tuli, enkä meinannut pytyllä pysyä :) oireita ei edes ole ollut muuta kuin just nuo alavatsakivut kuin menkoissa ja verensokerien heittely (mul on tyypin 1 diabetes), pissattanu on mut pistin sen korkeiden sokerien piikkiin. Mut ehkä ne oireet tulee myöhemmin tai sit ei :) Mut miehelle oli soitettava heti, vaikka olin ensin ajatellu hienosti että kerron uutisen jotenkin romanttisella tavalla. Mut niin se vaan meni että oli soitettava ja itkettävä ja huudettava puhelimessa että meille tulee vihdoin vauva
Minä en uskaltanut edes itse katsoa testipuikkoa vaan makailin kuumassa kylvyssä testiin pissattuani ja pyysin miestäni katsomaan tuloksen. Olin ihan varma, että taas itketään, mutta nyt itkettiinkin ilosta. Mulla on nyt alkanut just eilen viikko 6 ja väsymys on kamalaa. Viime sunnuntaina oksensin ekan kerran hesen reissun jälkeen...pikkuinen ei nähtävästi pitänyt roskaruuasta. Pahoinvointi on jatkunut aaltoillen, mutta uutta ylöstuloa ei ole vielä tapahtunut. Vatsa on turvoksissa ja rinnat on todella arat, ihme kyllä rinnat arkaantuivat mulla jo noin viikkoa ennen kuin edes menkat olivat myöhässä. Perjantaina viikonpäästä päästään miehen kanssa ultraan katsomaan onko kaikki hyvin. Jännittää ja pelottaa kun viimeksi raskaana ollessani sain ekassa ultrassa kuulla viikolla 11, että vaavi oli menehtynyt jo viikolla 7. Nyt sitten vaan toivotaan, että emme joutuisi taas mennä raskauden käynnistys hoitoihin keskenmenon takia. Oli se vaan niin kamalaa!
mulla on nyt h7+0...torstaina olis eka ultra. mitään oireita ei kummemmin ole ollut, rinnat on ollu hieman arat päiväsaikaan ja painavammat, nännit melkein jatkuvasti pystyssä...:D pahoinvointia ei ole vielä ilmennyt, josko jättäisi meikän väliin :D toivotaan että kaikki hyvin meillä molemmilla...jännittää...
Nyt on sitten haettu eilen eka sairasloma vaavin takia. On niin tajuton vellonta masussa. Eilen oksensin useammankerran ja pelkään, että sama jatkuu tänäänkin. Huomenna olisi eka neuvola. Jännittää hiukan, että mitä siellä tapahtuu. Vaavimasu alkaa olemaan jo aika selkeä ja äitiys housuillakin on ollut jo käyttöä. Toivottavasti kaikki jatkuu hyvin. Jos tämä vaavi menee nyt kesken niin on kyllä pakko pitää hiukan taukoa yrityksessä, kun en tahdo tätä pahoinvointia alusta udelleen.