Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama kysymys vakkareille ja muille! :)

05.10.2007 |

Heipä hei. Olen tällä palstalla pyörinyt " iät ajat" , mutta laiskana en ole jaksanut ottaa selvää. Nyt ajattelin ryhdistäytyä ja kysyä kysymykseni..

1. Mikä on se sivusto, mihin visojen ym. kautta löydettyjä harvinaisia nimiä kerätään? Tämäkin on joskus ollut muistissa, mutta hajapää mikä hajapää..

2. Niin kohdassa nro 1 mainitulla sivustolla on sitten se lista, josta voi tarkistaa, onko mietittyä nimeä listalla vai ei.. Vai mitä? Meinaan vaan, jos joskus visaa pitäisi pystyyn. :)

3. Mites visat perataan? Mitä niille tehdään sen jälkeen, kun joku onnellinen on oikein arvannut ja saavuttanut suurta mainetta ja suosiota? Mihin lähetetään ja kaikkea muutakin tärkeää tästä aiheesta.. :)

Tulikohan mahollisimman sekavasti?! Noniin, mutta kiitos silti vastauksista jo etukäteen.. :)

terkuin,

pitkään pyörinyt ja harvemmin kirjoittanut

Kommentit (2)

1/2 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mikä on se sivusto, mihin visojen ym. kautta löydettyjä harvinaisia nimiä kerätään?

-Tänne kerätään: http://uotila.tripod.com/uotila/suominimet.html

2. Niin kohdassa nro 1 mainitulla sivustolla on sitten se lista, josta voi tarkistaa, onko mietittyä nimeä listalla vai ei.. Vai mitä?

-Juuri niin :o)!

3. Mites visat perataan? Mitä niille tehdään sen jälkeen, kun joku onnellinen on oikein arvannut ja saavuttanut suurta mainetta ja suosiota? Mihin lähetetään ja kaikkea muutakin tärkeää tästä aiheesta.. :)!

-Minä kopsaan nimet visasta ja kopsaan ne worksiin, jossa ne saa aakkostettua ja sitten juuri tuolta kyseiseltä 1.kohdassa mainitulta sivustolta katsotaan sitten, että mitkä löytyy ja mitkä ei!Sen jälkeen poistan siitä worksin listalta ne jo listoilta löytyvät, jolloin jää vaan ne puuttuvat nimet, jotka sitten kopioin ja sitten lisään tännekin muiden nähtäväksi :o)!

Ja tarvitsee liittyä tuonne postituslistalle, jotta saa toimitettua nimet perille josta ne listoille pääsee tai sitten njiin, että pyytää jonkun jo postituslistalle kuuluvan toimittamaan ne niinkuin minä aina teen ;o)!!

Huh..tulikohan tuosta mitään selkoa..toiset voi tehdä sen yksinkertaisemminkin, mutta ei tuokaan minusta vaikeaa ole ;o)!

Köris

Vierailija
2/2 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin aakkostan wordissa, mutta samalla lailla muuten teen. Kaikilla koneilla ei word aakkostusta suostu tekemään (kokemusta on) ja jos sellainen kohdalle osuu, niin kauniisti pyytämällä kyllä varmasti saa aakkostusapua. ;-)

Perkauksen jälkeen listalta puuttuvat nimet useimmiten vielä tarkistetaan nimipalvelusta, kun joskus voi visan tuoksinassa virheitäkin lukuihin tulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi