Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Supistelu syy sairaslomalle

Vierailija
21.12.2009 |

toistuvasti.

Palkkakonttori otti kolmen saikkulapun päivät yhteen ja nyt ilmotti että tarttee hakea sairauspäivärahahakemuksella.

Väitti, että supistus on aina supistus. Vaikka viimesin saikkulappu on kirjattu että fyysinen työ stimuloi supistuksiin. Sitä ennen supistuksia tuli miten sattui.

Tässä on nyt kaksi ongelmaa: konttori ominluvin lukee saikkulapuista syyt ja plussaa niistä päivät -vaikka olen ollut töissä välillä.

Niillä ei ole lupaa säilöä sairaslomalappuja tai tietoja -senhän sanoo jo työlakikin??

Ymmärrän jos selkä menee ja jää pitkälle saikulle laakista, mutta nyt on saikkuja vaan plussailtu!

Ja toinen on tämä että viimesimmässä sairaslomassa lääkäri kirjoitti että työ aiheuttaa niitä, se on siis uusi lisä supistuksiin.

Onko jollain ollut vastaavaa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaslomaan. Ei kai sillä sanavalinnalla ole merkitystä, se on se diagnoosinumero mikä merkkaa.

Minun kohdallani toimittiin myös niin, että sairaslomat ynnäiltiin ja tiedot meni Kelalle, josta tuli sitten sairauspäivärahapäätös. Ei minun tarvinut erikseen mitään hakea, palkkatoimisto hoiti asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla