Limatulppaa vai lapsivettä?!
RV 41+0 menossa ja tänä aamuna arvelin limatulpan olevan irtoamassa, kun tuli jonkin verran sellaista vaaleaa/väritöntä limaa.
Nyt kumminkin vuoto on muuttunut juoksevammaksi ja ensimmäinen tavallinen side vaihdettu, kun alkoi olla läpimärkä. Vuotoa tulee aina erityisesti liikkelle lähtiessä, mutta vähän tuntuu joskus myös istuessa tulevan.
Mistä mä nyt tiedän, onko tämä sitten lapsivettä vai limatulppaa?
Kommentit (5)
ei kokemusta lapsivesien menosta kun kalvot puhkastu kahdesta lapsesta vasta synnärillä,mutta mullalimatulppa,olis eelats alkuun limaista ja siinä oli mukana veriviiruja..yöks.Tsemppiä ei kauaa enää mene!Soita sinne ä-polille ja kysy josko saisit jo tulla.
Se voi lähteä palasinakin.
Itse en ole kahdessa raskaudessa huomannut tulpan lähtöä. Sehän on voinut ap.lla mennä pissan mukana viikkoja sitten.
Minusta toi on joko lapsivettä tai valkovuotoa.
Tikuttamalla synnytysvastaanotossa asia selviää.
ja sanoivat sieltäkin lapsivedeksi. Kotona käskettiin kumminkin olla aamuun, jos ei ihmeempiä ilmene.
Aika jännää kyllä näin ekakertalaiselle, kun olin jotenkin siinä käsityksessä, että vedet menee niin kuin Mirandalla Sinkkuelämässä. Vaikka olenhan mä kuullut, että ne voi mennä tihkumallakin. :)
Ap.
nyt soitat kuule synnytytsvastaanottoon, sanot ton asian noin samanlailla ja ne kertoo, pitääkö lähtee tarkastaan tilanne!!!
ei tää nettikään kaikkee kerro, ainakaan totuuden mukasesti!!! nyt on kyse sun mahasta, vauvasta ja raskaudesta!!!!