Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluako haluta kolmosten jälkeen vauva?

Vierailija
21.12.2009 |

Meidän kolmoset on nyt 4v ja olemme haaveilleet uudesta vauvasta jo pidempään, mutta kun tästä on tullut lähipiirissä puhetta niin melkein kaikki ovat kauhistelleet/ihmetelleet, että vieläkö haluatte vauvan. En tiedä, osasyy voi olla siinä, että me menetimme esikoisemme hänen ollessaan 2,5v. Esikoinen oli ns. vahinko ja hän syntyi ollessani 18v ja kolmoset saimme 5v tuon jälkeen, nyt olen siis 29v. Lisäksi on tiedossa, että minulta ei joka kuukausi irtoa munasolu ja jos irtoaa, niin yleensä kerralla useampi eli monikkoraskauden riski on suurempi, mutta myös raskaaksi tulo kestänee kauemmin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten kadutte sitä lopun ikänne.

T. Kolmosten ja kaksien kaksosten äiti

Vierailija
2/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata muita perhetuttuja kuunnella tai katsella mallia!!

jos pohditte lapsien tekoa, teette ne, ettekä haikaile niiden perään sitten eläkkeellä että kumpa oltas...

ei meijänkään tuttavaperheillä ole kun kaks lasta suurimmalla osalla mutta meillepä tulee nyt neljäs!! ja ehkä joskus viideskin viä!!! ihan siitä syystä että ollaan aina haluttu monta lasta ja kun homma sujuu niin mikä estää!!!

hyvää onnea teille ja kyllä varmaan jaksatte, kun kolmostenkin kans olette jaksaneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. jotekn jäitä hattuun eli pöksyihin.. Mä haluun sitä, mä haluun tätä, mä haluun vauvoja....

Vierailija
4/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata muita perhetuttuja kuunnella tai katsella mallia!! jos pohditte lapsien tekoa, teette ne, ettekä haikaile niiden perään sitten eläkkeellä että kumpa oltas... ei meijänkään tuttavaperheillä ole kun kaks lasta suurimmalla osalla mutta meillepä tulee nyt neljäs!! ja ehkä joskus viideskin viä!!! ihan siitä syystä että ollaan aina haluttu monta lasta ja kun homma sujuu niin mikä estää!!! hyvää onnea teille ja kyllä varmaan jaksatte, kun kolmostenkin kans olette jaksaneet...

Kun ME halutaan. Osta Barbeja!!!

Vierailija
5/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä aika, rahat, kaikenkaikkiaan resurssit. Tenavat hoitavt toinen toisiaan, jotta vanhemmat savat täyttää biologisen tarpeensa lisääntyä ja lisääntyä...

Vierailija
6/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä aika, rahat, kaikenkaikkiaan resurssit. Tenavat hoitavt toinen toisiaan, jotta vanhemmat savat täyttää biologisen tarpeensa lisääntyä ja lisääntyä...

Vierailija
7/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus: Mistä sinä tiedät ap:n perheen varallisuudesta mitään?!?

..vaan tiedoksi.

Vierailija
8/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Vierailija
9/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. hienoja kuteita, rakennekynnet, ulkomaanmatkoja ja vauvoja.. iik..ne on niin ihania...

Vierailija
10/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuusi lasta ja kaikille riittää aikaa ym.

Resurssit on laajempi käsite kuin varallisuus -ihan... Lainaus: Mistä sinä tiedät ap:n perheen varallisuudesta mitään?!?

..vaan tiedoksi.

Vierailija
11/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa on pariskuntaa kohden keskimäärin 2lasta, osalla oikeasti on 2lasta, osalla yks joillain ei yhtään ja osalla taas enemmän.

Sä olet osasi jo tehnyt maailman väestöräjähdyksen eteen... .. jotekn jäitä hattuun eli pöksyihin.. Mä haluun sitä, mä haluun tätä, mä haluun vauvoja....

Vierailija
12/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resurssit on laajempi käsite kuin varallisuus -ihan... Lainaus: Mistä sinä tiedät ap:n perheen varallisuudesta mitään?!? ..vaan tiedoksi.

..ihan vissisti teiltä riittää aikaa vähemmän per tenava kuin yhden lapsen perheessä. Vai onko sulla käytössä joku meille muille tuntematon aikamittari.

Vierailija
13/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Resurssit on laajempi käsite kuin varallisuus -ihan... Lainaus: Mistä sinä tiedät ap:n perheen varallisuudesta mitään?!? ..vaan tiedoksi.

..ihan vissisti teiltä riittää aikaa vähemmän per tenava kuin yhden lapsen perheessä. Vai onko sulla käytössä joku meille muille tuntematon aikamittari.

Ei se hullua ole, meillä on kahdet kaksoset ja sen lisäksi vielä yksi eli viisi lasta. Neljä lasta saimme kolmessa vuodessa, alkuun oli rankkaa ja tämä viimeinen oli iltatähtemme. Teillä on sitten jo kolmosista vähän apua kun vauva/vauvat syntyneet. Toteuttakaa haaveenne!

Vierailija
14/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai harmittaako heitä kun te koette jaksavanne vielä lisää lapsia (kun itse eivät jaksa niiden yhden tai kahdenkaan kanssa)? 4v lapset ovat jo sen verran isoja (vauvan syntyessä olisivat jo siis 5v ainakin) että heidän hoitonsa helpottaa kummasti. Tsemppiä vaan ja toteuttakaa unelmanne vaan!

Vierailija
15/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niistä 5-vuotiaista jo äidille ja isille pientä apuakin :)

Ja osanottoni esikoisenne menetyksen johdosta.

Vierailija
16/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kahdet kaksoset. Esikoiset olivat 5-vuotiaita silloin kun toiset tuplat syntyivät pärjäiltiin ihan hyvin ilman ulkopuolista apuakin. Minä en näkisi estettä teidän kohdalla jos siltä tuntuu. Hyvä on kuitenkin miettiä riittääkö voimat jos seuraavakin raskaus olisi monikkoraskaus. Hyviä jatkoja :)

Vierailija
17/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä perheessä on kolme last, mutta kolmas oli vahinko ja sen huomaa ikävä kyllä ja sitten on toinen perhe, jossa on myös kolme lasta, heillä kaikki ollut toivottuja, mutta mm. just tämä äiti on kauhistellut, että miksi vielä haluamme, hän ei kuulemma enää jaksais yhtään enempää lapsia, samaa sanovat nuo 1-2lapsen vanhemmat.

Ollaan kyllä mietitty, että jaksetaanko oikeasti, haaveilua on takana jo pidempään, mutta ehkäisyä ei olla jätetty pois. Nyt kuitenkin kun alkaa 30v ikä lähestyä niin pitäis päätös tehdä, koska en välttämättä raskaudu heti ja ikäkin vaikuttaa osansa raskaaks tuloon.

ap

Mitä ihmettä ne vieraat teidän haluamisianne kauhistelevat? Vai harmittaako heitä kun te koette jaksavanne vielä lisää lapsia (kun itse eivät jaksa niiden yhden tai kahdenkaan kanssa)? 4v lapset ovat jo sen verran isoja (vauvan syntyessä olisivat jo siis 5v ainakin) että heidän hoitonsa helpottaa kummasti. Tsemppiä vaan ja toteuttakaa unelmanne vaan!

Vierailija
18/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittelette loppuikänne, jos jätätte haaveeksi.

Vierailija
19/19 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän lastenteko ei kuulu muille. Ihan sama jos naapurin perhe ei jaksa/kykene hoitamaan 1-2 enempää. Ei se tarkoita ettette te pystyisi. Minäkin haluan paljon lapsia, nyt on 1 ja se on vielä pieni vauva. Meillä myös monikkoraskauden riski on suurempi koska joudutaan käymään lapsettomuushoidoissa. Eli voi tulla vauvan jälkeen kolmoset :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme