Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisella on musta silä tai mustelma kasvoissa,

Vierailija
20.12.2009 |

mikä on ensiajatuksesi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kehtaa kysyä. Työkaverillani oli iso mustelma poskessa ja kiertelyn kautta sain selville, et hammaslääkäri oli saanut sen aikaan.

Vierailija
2/16 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kehtaa kysyä. Työkaverillani oli iso mustelma poskessa ja kiertelyn kautta sain selville, et hammaslääkäri oli saanut sen aikaan.

kun kaduin viime tiistaina ja poski kolahti maahan, että nyt tulee mustelma ja mieheni leimataan väkivaltaiseksi. Onneksi ei tullut kui pari kovan maan raapaisua ilman suuria jälkiä ja mustelmaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikenlaista voi sattua. Itse kolautin pään täysillä auton takaluukkuun ja sain mustelman otsaan. Sanotaan nyt että jos toisen kerran on mustelma, niin sitten voi tulla jotain mieleen.

Vierailija
4/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellani oli kesalla kaula imetty pahan nakoseksi, oli vahan kiihkeampaa miehen kanssa. niin sitten kun fritsut muuttui sellaisiksi heikkorajasemmiksi ja keltaisiksi niin yks sairaanhoitajakaveri oli ihan kauhuissaan etta onko mua kuristettu.

mut ma tykkasin kun kysyi suoraan.

Vierailija
5/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellani oli kesalla kaula imetty pahan nakoseksi, oli vahan kiihkeampaa miehen kanssa. niin sitten kun fritsut muuttui sellaisiksi heikkorajasemmiksi ja keltaisiksi niin yks sairaanhoitajakaveri oli ihan kauhuissaan etta onko mua kuristettu.

mut ma tykkasin kun kysyi suoraan.

Toinen voi loukkaantua, mutta se on pienempi paha kuin jos mustelmainen haluaisi uskoutua mutta ei saa sanottua itse.

Minulla oli joskus mustelma poskessa kuin olisi lyöty (ei ollut). Mies kielsi käymästä lähikaupassa (jossa hän itse on töissä) tai tapaamasta sukulaisia ettei hän saa huonoa mainetta...

Vierailija
6/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pari vuotta sitten miehellä oli musta silmä (esikoinen nukkui meidän sängyssä ja potkaisi isäänsä unissaan päin näköä...) ja samaan aikaan tytöllä oli valtava mustelma poskessa (kaatui peilikirkkaalla jäällä suoraan leikkipuiston liukumäkeä päin...)

Vierailija
7/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä tökeröltä, mutta kysyn aina suoraan, mihin on kolauttanut. Läheinen kärsi aikanaan perheväkivallasta, ja minusta on parempi, ettei asiaa mitenkään peitellä. Sitä paitsi, sattuuhan noita mustelmia muutenkin.

Vierailija
8/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta välittömästi ajattelen että syy voi olla vaikka mikä muukin. Itsellänikin on ollut musta silmä nukkuvan lapsen potkaistua tai lapsen lyötyä kirjan kulmalla.

Eräs sukulaisnaiseni oli kamalan onnettomuusherkkä. Milloin kaatui rappusissa ja milloin lapsi löi vahingossa. Aina sanoi että hävettää oikein nämä mustelmat ja se että kaikki luulevat miehen pahoinpitelevän häntä, vaikka niin ei ole. Vuosien jälkeen sitten kävi ilmi että oikesti jäljet olivat miehen aikaansaamia. Oli aika hurja tieto, kun tosiaan muisti niitä jälkiä kymmenene vuoden takaakin.

Vierailija
9/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan itse koheltanut leukani mustaksi (leikin lasten riemuksi haamua ja kävelin sitten seinää päin) ja mies kävi kerran kaupassa kanssani niin, että mulla oli se mustelma. Sitten se ykskantaan ilmoitti hoitavansa kaikki kauppareissut niin kauan kun minulla on se mustelma, koska sitä ahdisti ihmisten mulkaisut niin pahasti. Sama juttu oli kun meidän esikoisella oli silmä aivan järkyttävän näköinen kompastuttuaan. Ahdisti kulkea ihmisten katseiden takia... Mutta hyvä kuitenkin, että tuomitaan. Kyllä multakin kysyttiin monta kertaa, että mitä hittoa sä olet leualles tehnyt...

t: Äiti ja poika Honkkeli.

Vierailija
10/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vuosia sitten koko poski mustana hammaslääkärillä käynnin jälkeen. Viisurin poisto oli pikkusen kovempi juttu ja lääk vähä lipsahti.

Mies sai kiukkusia vilkaisuja kun kuljettiin yhdessä ja minulla oli poski turvoksissa ja pahoilla mustelmilla. Itse en edes heti ajatellut että joku voisi kuvitella minun saaneen selkään

Vierailija
11/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos jotain ajattelisin niin sitä, että on kaatunut tai muuten loukannut itsensä. Minä kaaduin kerran liukkaalla ja löin otsani rappusiin. Tuloksena oli hurja musta silmä kahdeksi viikoksi.

Vierailija
12/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaan jalkapalloa ja ei oo yks eikä kaks kertaa kun on tullut pallo naamaan ja kivoja mustelmia :-) Salibandya pelatessa oli vielä ilkeämmän näköisiä mustelmia, lähinnä käsissä ja jaloissa mutta joskus naamassakin...

Vierailija
13/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka tuli kun nuorena kännipäissäni liukastuin ja kaaduin naama edellä katuun.

Toisen sain konsertissa tanssiessa kun poikaystävä tökkäsi kyynärpään vahingossa mun otsaan, se mustelma siirtyi nukkuessa silmäkulmaan.

Kolmannen sain kun 1v iski mua otsalla täysiä silmäkulmaan nukuttaessa. Tähtiä näkyi, vaan taapero ei edes vingahtanut.

Naurettavaa epäillä ensimmäisenä väkivaltaa ja hävytöntä kysyä.

Vierailija
14/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ehkä tökeröltä, mutta kysyn aina suoraan, mihin on kolauttanut. Läheinen kärsi aikanaan perheväkivallasta, ja minusta on parempi, ettei asiaa mitenkään peitellä. Sitä paitsi, sattuuhan noita mustelmia muutenkin.

Vierailija
15/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelisin taas, että henkilöllä on ongelmaa alkon kanssa ja on tullut vähän kaaduttua..

Tällaisia ollut omassa lähipiirissä.

Vierailija
16/16 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin samanlainen kohlo kuin minä. Jos jossain on kulma mihin voin törmätä, niin varmasti törmään. Jos lähden yöllä vessaan, niin kävelen päin puoliksi suljettua ovea. Jne jne. Saan ihan itse ja selvinpäin itseni mustelmille. Mieheni ei ole ikinä edes kohottanut kättään minua päin, onneksi (on niin paljon minua isompi, että jälki olisi varmasta aika rumaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi