Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyvät neuvot kalliit!!!!!!!!!!!

Vierailija
20.12.2009 |

Jos ei se joulu pian tule, minä näännyn tähän siivous ym lahja rumbaan!!!!! millä sitä oppisi rajaamaan ettei tekisi turhaan mitään ylimääräistä joulua varten? Ja sen minkä tekee, tekisi mahdollisimman tehokkaasti!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Marttojen jo aika vanha ohje on, että "jos et vietä jouluasi komerossa, niin älä siivoa niitä joulua varten".

Mun hieman käytännönläheisempi vinkki on, että siivoa vain ja ainoastaan se komero. Kun joulu tulee, mene sinne ja vedä ovi kiinni perässäsi. Anna muiden kaahottaa koko joulu. Tule ulos komerosta Tapaninpäivän jälkeen. Varaa mukaan reilusti suklaata, taskulamppu, pattereita taskariin sekä muutama lainakirja kirjastosta.

Vierailija
2/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laita vielä salpa siihen komeron oveen, niin että saat sen sisäpuolelta kiinni. Ei tule lapset kiskomaan ovea auki ja häiritsemään sua :)

Ihan oikeasti, tiedän tunteen. Itse ainakin tekisi mieli mennä siihen hemmetin komeroon koko jouluksi, miksei vaikka loppiaiseen asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivottii vain keväällä ja jouluna, näistä tulee kevätsiivous ja joulusiivous...nykyään siivotaan harvase päivä, niin miksi pitää näännyttää itsensä siivoamalla ja puunaamalla kun normaalistikkin on jo ihan siistiä...Minä siivoan niin kuin normaalistikkin siivoan ja ei tarvitse stressata.