Pitääkö lapset jakaa jos etäisä haluaa jäädä vanhempainvapaalle hoitamaan vauvaa?
Minä asuisin edelleen isomman kanssa ja olisin yhden lapsen yh.
Isä ottaisi vauvan ja asuisi hänen kanssaan ja jäisi myös vanhempainvapaalle kun mua vituttaa tämä äitiysloma.
Kommentit (14)
pitäis muuttaa yksiöön enkä voisi enää lapsia tavata kun ei ole tilaa.
Ei äidin ole mikään pakko kökkiä äitiyslomalla 9kk.
ja hakeudu sterilisaatioon.
ei jaksa nitä sun aloituksias täällä.
ja etkös sä aiemmin unohhnut että haluat antaa molemmat lapsesi pois, kun haluaisit viettää sinkkuelämää? teitkö muhkean tilin huutiksessa?
mutta taidankin tehtailla uuden vauvan kun asumistukea kohdennetaan kuulemma lapsiperheille. Lapsia tuloo ja rahaa tuloo.
huutis- ja kirppistuotto oli 400€. Nyt en myy koko keväänä huutiksessa, kun haen toimeentulotukea huhtikuusta alkaen, ei saa näkyä tilillä ylimääräisiä tuloja.
Kirppiksellä myyn tai sit laitan miehen myymään kamat mun puolesta ja tuotto menee miehen tilille ja rahat mulle sitä kautta eikä sossu tiedä mitään.
just oli uutisissa että lapsiperheille kohdennetaan paljon tulonsiirtoja. Kohta tässä on hyvätkin tulot.
Kirppiksellä myyn tai sit laitan miehen myymään kamat mun puolesta ja tuotto menee miehen tilille ja rahat mulle sitä kautta eikä sossu tiedä mitään.
että myyt lasten vaatteet ja tavarat aloittaaksesi sinkkuelämän ilman lapsia?
koska omilla rahoillani olen niille ne kamat ostanut. Elarit ja yh-lapsilisä ei riittäis edes puoleen siitä vaate- ja tavaramäärästä, jota lapsillani on.
Niillä on isälläänkin niin kauheasti leluja ettei ne mun luona olevia kaipaa. Ja anoppi ostakoot lapsille uuden vaatevaraston.
rahoitukseen kamoja myyn. Se saa luulla että myyn tavaraa vain vähentääkseni kaaosta ja helpottaakseni siivousta.
ja sinkkuelämä tarkoittaa elämää ilman lapsivastuuta, miehen voin pitää panokaverina.
kirpputorillakin. Niin saa rahat suoraan käteen eikä sossu tiedä siitä 200€/vk tienestistä yhtään mitään.
En edes jaksais alkaa vaatepaketteja huutikseen kuvaamaan ja postittelemaan. Lelujakin on niin perkeleesti että menis niiden huutikseenlaitossa jo viikko tai kaksi vaikka tekis täyttä päivää.
niin en anna sille niitä tavaroita postitukseen ennenkuin käteinen on mun kourassa ja sit ukosta tehdään rikosilmoituksia kun se ei postitakaan tavaroita vaikka rahat on sen tilille maksettu. Että en mää nyt ihan tyhmä ole.
JOS on totta, olisipa äitisi tehnyt abortin tai isä jättänyt siitoshommat väliin!!!
ottaa molemmat. Kuulostaa ihan hyvältä ajatukselta kun lukee sun kolme viimeistä sanaa.