Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin kadonnut joulumarmeladit kauppojen hyllyiltä?

Vierailija
20.12.2009 |

Vielä 20 vuotta sitten jouluna syötiin ja annettiin lahjaksi marmeladia ja suklaata. Nyt enää vain suklaata. Mihin marmeladi hävisi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten myös vihreitä kuulia..

Vierailija
2/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei sitä pelkkää suklaata jaksa koko joulua napostella.

No vihreitä kuulia sitten ostetaan ja Fazerin on muistaakseni ne toisetkin hedelmänmuotoiset marmeladit, jotka on pitkulaisessa rasiassa, jossa on muistaakseni vähän oranssia väriä. Eli rasian nimeä on nyt muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät ole olleet ainakaan 5 vuoteen enää hedelmänmuotoisia... Ovat nykyään sokeroituja kuulia myös :-(

kun ei sitä pelkkää suklaata jaksa koko joulua napostella.

No vihreitä kuulia sitten ostetaan ja Fazerin on muistaakseni ne toisetkin hedelmänmuotoiset marmeladit, jotka on pitkulaisessa rasiassa, jossa on muistaakseni vähän oranssia väriä. Eli rasian nimeä on nyt muista.

Vierailija
4/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena allerginen suklaalle ja senkin jälkeen, kun allergia katosi, sain aina joka joulu ja synttäri läjäpäin marmeladia suklaan sijaan. Rakastin ja rakastan edelleen lakritsaa ja salmiakkia, mutta niitä ei ikinä. tosiaan, ennen oli erilaisia vadelma-marmeladikarkkeja, appelsiiniviipaleen näköisiä, finlandiat oli hedelmän muotoisia... monenlaisia on saatu. Nykyään en voi sietää mitään sellaisia.. yök yök..

Vierailija
5/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä ollut marmeladeja: Finlandiaa, VIhreitä kuulia, Hertta-marmeladeja, Fazerin hedelmämarmeladeja, Pihlaja-karkkeja... Ne on vaan monista kaupoista myyty jo viikko ennen joulua.

Monena vuonna olen huomannut, että marmeladikarkit myydään ekana. Siispä nyt ostin monta laatikkoa heti jo marraskuussa varastoon, kun tulivat kauppoihin.

Marmeladia voi muuten helposti tehdä itsekin.

Vierailija
6/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt laajat valikoimat marmeladeja esim. täkäläisestä Kodin ykkösestä.