millä rv viikolla saitte lapsenne?
mulla laskettu aika 24.12 ja odottavan aika on niin piiiitkä. tulisi jo!
Kommentit (26)
2 ekaa , niiden la oli kanssa joulukuussa ja molemmat syntyivät tammikuussa..
toinen lapsi 40, kolmas 38+5, neljäs 36+2 ja viides 36.
Mieluummin yli LA:n, että on kaikki valmiina ja henkisesti valmistautunut.
laskettu aika oli 22.12 ja poika synty 6.1., et reippaasti meni yli.
sanoivat jo 3 viikkoa ennen laskettua aikaa sekä terkkari että lääkäri, että minuna ei uskaltaisi enää reissuja tehdä jos haluan kotisairaalassa synnyttää. Olivat niin varmoja ettei mene lähellekkään laskettua aikaa. Arvaa oliko pitkä aika odottaa sitten vielä ne kaksi ylimenevää viikkoa, vaikka eihän hekään voineet olla varmoja, vaikka niin puhuivat. En enää ikinä usko ketää vaikka mikä olis!
kumpikaan ei tullut spontaanisti vaan ensimmäinen sektiolla ja toinen käynnistettiin.
Ensimmäinen syntyi laskettuna päivänä eli 23.12 ja toinen 38+1
uskalla vähään aikaan neljättä tehdä, jos sama aikaistuvien synnytysten kaava jatkuu. Kaikki ovat syntyneet ilman mitään ennakkovaroituksia.
Ap. sinuna toivoisin, että synnytys menee ensi vuoden puolelle, lapsen takia.
Kolmannen kanssa oli kyllä ihmeissään eikä meinannu uskoa todeksi kun synnytys käynnistyi ennen laskettua aikaa :-) Henkisesti kun oli valmistautunut että ainakin laskettuun aikaan menee...
tietysti vielä tuon meidän keskosen piti syntyä juuri ennen joulua. (synttärit ovat huomenna...)
Suosittelen, että raskaanaolevat eivät liikaa stressaa jouluvalmistelujen kanssa ettei tule samanlaisia yllätystonttuja kuin meille aikanaan.
Esikoinen 36+3 lapsiveden menolla ja sitten lähdettiin sairaalaan. Kakkonen 40+2 käynnistyksellä, kun olin hullu siirtänyt yksinäni hoitopöytää 38 viikolla, josta syystä aloin tiputella verta ja sitten 40+1 alkoi verta tulla hirveesti. Istukka oli osittain irronnut varmaan ponnistuksessa hoitopöytää siirtäessäni ja repesi lisää 40+1. Poika jouduttiin leikkaamaan ulos, kun ei ollut vielä laskeutunut ja valmis tulemaan alakautta. Joten hyvät ihmiset älkää tehkö typeryyksiä, jotta synnytys käynnistyisi! Onnea ja jaksamista loppuodotukseen ap! :)
Kuopus meinas tulla jo viikolla 30,
mutta otin rauhallisesti joten
syntty 38+3.
mulla laskettu aika 24.12 ja odottavan aika on niin piiiitkä. tulisi jo!
joo, rauhallisesti sitä on tullu otettua. kaikki on mennyt hyvin koko raskauden ajan, mies ei ole antanut 2kk edes kauppakassia autolta sisään kantaa.
minulla oli sovittu sektio sovittu 18.12 mutta voitin synnytyspelkoni ja peruin sovitun leikkauksen. nyt sitä sit odotellaan... :)
1. 38+1
2. 39+1
3. 37+6
Kaikki ennen laskettua siis.
ja neljäs 39+2, mut se käynnistettiin.
Eli voipi hyvin mennä ens vuoteenkin.
Hyvää joulua :-).
1. 40+3 (käynnistyi vedenmenolla => hätäsektio)
2. 39+4 (käynnistettiin =>kiireellinen sektio)
3. 38+6 (suunniteltu sektio)
4. 36+3 (suunniteltu sektio)
Tuon kuopuksen onneksi hän oli valmis syntymään ja kaikki meni hyvin. Itse en ollut vielä valmis vauvan tuloon...
toivottavasti ei tarttis kuitenkaan jouluna olla sairaalas.