SUN elämä ei oo normaalia, jos se on ongelmaista tai ikävää? teissä on vikaa!
ei normaali elämän kuulu olla vaikeaa. väsynyttä ja ongelmaista. kaikki aina painii erilaisten ongelmien kanssa. lapset kiukkuaa, mies on laiskapaska, voit olla itsekin samaa.
ON harhoja, pelkoja jne, myös unihäiriötä ja vihaa, kiukkua, hermostuneisuutta, mustasukkaisuutta ja masennusta. syytellään muita läheisiä ongelmista jne. tai ei edes tiedosteta että on ongelmia. mies on juuri huono ja lapset rasittavia?
Miksi ei halua tietää mistä kaikki johtuu... mennä ytimeen ja miettiä? ehkä voisi omasta menneisyydestään ja kaikesta siitä minkä on kokenut. löytää ratkausn ja muuttaa omaa asennetta ja käytöstä. moni psyykkinenkin ongelma on ratkaistavissa ja voi olla että sulla on esim epävakaa persoonallisuus tms. johon saat apua.
älä rääkkää lähesiäsi ongelmillasi tai sairaudellasi.
Kommentit (6)
Toki minussakin on paranemisen varaa ja olen jo parantunutkin paljosta, mutta ei elämä muutu täydelliseksi kuin megatotuudessa: "Jeesus pelastaa", "Reiki muutti elämäni" "Löysin elämäni rakkauden" jne.
Elämä ei ole mustavalkoista, vaan siihen kuuluu harmaansävytkin!
Elmään siis kuuluu niin hyviä, kuin huonojakin hetkiä ja tylsää ja vähemmän tylsää ja kaikkea siltä väliltä.
Onko tämä kehotus palstalaisille hakeutua sankoin joukoin terapiaan? Epäileeko ap meillä kaikilla epävakaata persoonallisuushäiriötä?
aina sanotaan, että "hae apua" mutta joskus se apu ei vaan auta. Mulla on juurikin epävakaa persoonallisuus ja olen käynyt viisi vuotta terapiassa, ja syönyt lääkkeitä ja ollut sairalaassa mutta esim. tänään halusin taas tappaa itseni. Kaippa minä sitten vaan olen niin tyhmä etten parannu. Läheisille en valita enää, kun eihän siitä mitään hyötyä ole, en vain pidä yhteyttä kun ei mulla ole mitään sanottavaa kellekään enää.
jotka tunnistaa tekstistä itsensä.
itse tunnistan useita tämän kaltaisia "mammoja" ja laspettomiakin.
menkää itteenne, ei aina oo jonkun toisen syy...
näin ja näin se on