Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ihailuketju. Ketä ihailet?

Vierailija
19.12.2009 |

Kateusketjun vastapainoksi ihailuketju.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisiä, tuntemiani ja tuntemattomia. Monet ihailemani ihmiset ovat jo kuolleet.

Vierailija
2/5 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun parasta ystävääni. Hän on suunilleen samanlaisessa elämäntilanteessa kuten minäkin, mutta hän myös työskentelee kotoa, tekee luovaa työtä. Työ kuitenkin vaatii itsekuria ja aikaa, ja tämä ihana ytäväni pärjää haasteensa kanssa, ja silti löytää aikaa kaikelle muulle. Hän on onnellisesti avioliitossa, ja hänellä on kaksi ihanaa, kaunista lasta, joille hän löytää aikaa, ja tekevät kaikkea kivaa yhdessä. Hän on avomielinen, ja jatkuvasti sanoo ihailevansa minua...:) Meillä on todellakin rakkautta tässä meidän ystävyydessä. Lisäksi ihailen minun appivanhempia, ovat kasvattaneet 8 lasta, ja kaikki nämä lapset välittävät, ja pitävät huolta toisistaan, ja vanhemmistaan, ihailen heidän perhettä, ja toivon, että omasta perheestäni kasvaisi yhtä onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tuli mieleen rakas siippani, joka jaksaa katsella minua, maapallon hankalinta ihmistä päivästä toiseen jne. =)

Vierailija
4/5 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka oli ehkä maailman positiivisin ihminen, tyyppi joka ei koskaan sano "ei se onnistu".

"Julkkiksista" tulee nyt ekana mielen esim. luistelijat Kiira Korpi, Laura Lepistö ja Susanna Pöykiö, jotka aina jaksavat olla tosi herttaisia ja ihania pienille faneilleen vaikka ovat huippu-urheilijoita ja varmasti välillä väsyttää pikkutyttöjen nimmarin kerjääminen. Lisäksi kuvankauniita naisia kaikki kolme :)

T: Pienen taitoluistelijan äiti

Vierailija
5/5 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Marikka Borg, suomalainen positiivisen ajattelun guru

- Aira Samulin, taiteilija 80 v ja

risat

- Elisabeth Rehn, meilkein Suomen ensimmöinen naispresidentti

- Barak Obama, musta yh-äidin poika USA:n presisenttinä

- muutama loistava esimieheni / naisia kaikki

- muutama tuki-ihminen/ lapsen vakavaan sairauteen liittyen