Kuinka usein vaihdatte oman yöpuvun?
Kommentit (25)
nukun pelkillä alkkareilla. Lapsen pyjama vaihdetaan n. kerran viikossa (vähän vaihtelee kylpemisten ym. mukaan tai jos joku päivä sottaa aamiaisella jne).
Mä vaihdan lapsen 2-3 kertaa viikossa, ja sitten jos sotkee niin useammin (mutta yleensä ei sotke).
Itseltäni noin samaa tahtia.
Mun mielestä ne alkaa haisemaan :) olen kai joku siivousfriikki..
välillä en käytä..
Lapselle n.2-3 yön välein, välillä joka päivä.
Lapsen yöpuvun vaihdan vähintään kerran viikossa.
nukun t-paidalla ja alusvaatteilla, jotka vaihdetaan päivittäin :) Lasta ei vielä ole, toivottavasti kohta ;)
t. rv39+6
mä vaihdan itselleni yöpaidan kerran viikossa, lauantaisin kun käyn saunassa, se rutiini on ollut jo monia vuosia. Lapsille sitten tarpeen mukaan, jos yöpaita menee likaiseksi, se joutaa tietysti pyykkiin mutta en huvikseni rupea niitä vaihtamaan.
Lapset noin 1krt/vko, (Esiteini 12v taitaa kyllä nykyään vaihtaa lähes päivittäin. Vaihtaa alushousutkin aamuin illoin.)
Käytän yökkäriä ainoastaan menkkojen aikana ja silloinkin vaan yöhousuja.
Lapsen yöpuvun pari kertaa viikossa.
Lapset kerran viikossa, oma vähän useammin, ehkä 5 vrk:n välein. Miksi joku vaihtaa joka päivä??? Ja miksi alushousut vaihdetaan aamuin illoin ja vielä yöpppäri? Käyttääkö teini siis alkkareiden päällä yöpukua...
Maailma hajoaa jo tähän pesuvuoreen. Aika epäekologista koko ajan jynssätä vaatteita!
...kaikki nukkuvat pikkuhousuilla.
Itse yleensä alasti.
en ikuna pystyisi nukkumaan ilman yöpukua.
Ihminen hikoilee yölläkin ja koen, että yöpuku hajahtaa jo hiukan, jos sitä ei vaihda tiheästi.
Lapsilla vaihdan muutaman päivän välein, he eivät vielä juurikaan hikoile (tai siis se ei haise).
Totta on, että pyykkäys kuluttaa sähköä ja saastuttaa. Mutta aivan kauheasti en jaksa kantaa siitä huolta, noin niin kuin "maailmanlaajuisessa" mielessä se on kuitenkin suht vähäistä. Vettä Suomessa piisaa, jäteveden käsittely on huippuhyvää ja koneeni on upouusi ja energialuokaltaan parasta A-ryhmää...
enemmänkin kyselisin sen perään, millaisella pesukoneella itse kukin pyykkiään jyystää.
Lapsi nukkuu boksereissa, joten ne vaihtuvat joka päivä.
että vaikea sanoa. Sitten kun se alkaa tuntua likaiselta. Aika monen käyttökerran jälkeen kuitenkin.
Lapsi nukkuu yöpuvussa niin harvoin että voi mennä kuukausia ennen kuin tulee tarvetta pestä sitä.
lapsilta viikoittain.