Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa vaimolleni...

Vierailija
19.12.2009 |

..miten tämä palsta nyt pitää ottaa. Onko täällä kaikki huuhaata, vai onko joillakin elämä myös todellisuudessa sellaista. Vaimo piikittelee minua koko ajan ja sanoo, että olen liian herkkäuskoinen, kun uskon näitä juttuja. Tämä siis liittyy seksiin. Pillua hän antaa vaikka kuinka ja eri asennoissa, mutta peppureikään ei saa edes yrittää. Välillä ottaa suuhun, mutta lopettaa aina ennenkuin minulta tulee. En saa ruiskia pyllyvakoon, en tissien vakoon (hänellä on melkoiset tissit), ei myöskään koskaan hiero lastia käsiinsä. 69:ssä imetään välillä ihan hulluina, mutta aina hän osaa lopettaa ja komentaa sitten, että nyt nopeasti, työnnä SE sinne. Olen välillä huipun hetkellä yrittänyt hieman kohottautua irti, että kermat tulisivat huulille tai ihan siihen suulle, mutta aina hän ehtii vääntelehtiä itsensä siten, että pohjaan ruiskii. Sitten kun lerpaannun ja nousen pois, niin hän vetää aina reitensä tiukasti yhteen kiinni. Koskaan ei anna katsoa juuri nussittua pillua. Haluaisin nähdä, millaiset häpärit ovat siinä vaiheessa, ja näkyykö vaossa nestettäni. Se taitaa hänellä pysyä ihmeen hyvin sisällä, sillä sitten kun hän nousee pesulle, hän kävelee ihan normaalisti, eikä sieltä ole koskaan näkyvästi valunut mitään. Yhden kerran hän pisti minut runkkaamaan edessään, silloinkin kordariin, sillä hän halusi nähdä, paljonko sitä ainetta tulee. En minä nyt niin hirveesti näitä jutskuja kaipaa, mutta jos muut, niin miksei meilläkin voisi niitä tehdä. Minun mieliksi hän on ainoastaan muutaman kerran hieronut klitoristaan, kun ollaan oltu läh.saarnaaja asennossa. Miten hänet saisi syttymään hieman korninpaan seksiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan tosissaan, ehkä vaimosi ei vielä ihan täysillä osaa rentoutua/heittäytyä hurjaksi seurassasi. Kyllä siihen meilläkin meni jokunen vuosi, että päästiin sellaiselle intiimitasolle, että mikään ei tunnu enää typerältä ja voi luottaa siihen, että mikäli joku juttu ei toimi, sille voi nauraa yhdessä.

Vierailija
2/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..etkö tosiaan tajua, että KAIKKI nämä jutskut täällä ovat pelkkää ihmisten mielikuvitusta ja halua. Ei tosielämässä ole tälläistä. Yritä ymmärtää tämä ja jatka normaalia elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on halunnut. Mielestäni vaimosi on estoinen, mutta eihän kaikkien tarvitse olla samanlaisia eikä kenenkään tarvitse tehdä mitään mistä ei tykkää!

Vierailija
4/6 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi ihokontaktia, suutelua ja sellaisia juttuja joista hän pitää. Olen lähes varma että kun asioita tutkitaan niin löytyy paljon mielenkiintoisia valloittamattomia juttuja joista nimenomaan vaimosi pitää. Eli entäs jos koitattekin tutkia tavallaan ydhessä mistä kaikesta vaimosi voisi kiihottua vielä enemmän. Etkä sitten itsekkäästi niitä tilanteita käännä omien tavoitteidesi suuntaan, vaan annat mennä loppuun asti vaimon toiveiden mukaan niin syntyy luottamus vähitellen ja uteliaisuus ja halu kokeilla ja löytää. Voit tutkailla mitkä asennot (uudet) voisivat vaimoasi kiinnsotaa ja olla nautittavia nimenomaan hänestä, missä tilanteissa jne. saatat oppia huomaamaan että vaimo on joissain tilanteissa esim. alistuva ja nauttii siitä ja kun niissä tilanteissa vie oikein eteenpäin voi vaimo kohta kerjätä peppuseksiä tai saada ottaa suihin. Tai ehkä vaimoasi kiinnostaa hieman dominamainen ote ja hän haluaa nähdä paitsi runkkaamistasi, myös sauvan pepussasi tms.

pointti lienee se että lopetat sen väännön ja menette perusseksillä hetken ja vaimosikin huomaa että tätähän tämä nyt sitten on ja vähän kyllästyykin, siitä sitten sopivasti voi keskustella eri kokeiluista, pienen pienin askelin ja aina niin että kyse on vain siitä mistä vaimo pitää. Olen varma että näin löytyy paljon uutta molemmille ja loppujen lopuksi joukossa on paljon niitäkin juttuja joita nyt toivot.

Vierailija
5/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taitaa emäntäsi olla hieman estoinen mutta niin olen minäkin. Mielessä pyörii kaikenlaista, mutta hävettää tietyt asiat oman mieheni edessä... asia on parantunut pikku hiljaa kun on hoksannut, että kyllä se ukko vaan oikeesti tykkää ku kerran niin sanoo. Eli uskaltamisen kautta pikku hiljaa.

Tosin takaluukkuun ei meilläkään mennä, koska se sattuu ihan hulluna. Sitä saa mankua maailman tappiin asti.. hipelöidä vähän saa, mut ei kiitos mitään työnnettävää saati sitten 'ruiskeita'. Jälkifiilikset 'ruiskeen' jälkeen on yhtä perkelettä.

Ehkä voit varovasti ehdotella jotain kevyttä.. :) ja siitä sit varovasti edistymään.

Vierailija
6/6 |
21.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin estoista, että ei saa ihan siihen huulille purkaantua. Haluaisin kovasti nähdä pimpan heti nusaisun jäljiltä. Silmät kierossa saa yrittää tapittaa, että edes jotakin näkisi...onneksi sentään valot saavat olla päällä, ei tarvitse pimeässä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän