Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YÖKS! Kaveri antoi lapselleen vettä juotavaksi WC:n hanasta!!

Vierailija
18.12.2009 |

Oltiin kylässä ja kaverin 4v valitti janoaan.

Oltiin just silloin talon yläkerrassa, jossa on vessa, mutta ei keittiötä (se on alhaalla).

No mitä tekikään kaveri - laittoi vettä hammasmukiin vessassa!

Yäk! Eikö sen verran jaksanut, että olisi mennyt sinne keittiöön!

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

milllä tavalla vessan hanasta laskettu vesi on erilaista kuin keittiön hanasta ?

LOL

Vierailija
2/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vettä niin vessan kuin keittiönkin hanasta. Itsekin annan yläkerrassa janoiselle vettä wc:n hanasta, turhaa kai se on lähteä alakertaan sitä vettä hakemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa vettä se on kuule joka hanassa. Tuskin se lapsi siihen kuolee, että saa puhdasta vettä vessan hanasta ;D

Vierailija
4/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vedellä keitetään kahveet ja kaikki

Vierailija
5/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin keittiönkin hanasta.

Tiesitkö muuten että useissa kodeissa keittiö on kodin likaisin paikka. Tiskialtaassa on helposti enemmän bakteereita kuin vessassa.

Jostain syystä ihmiset pesevät vessansa huolellisemmin kuin keittiönsä :)

Vierailija
6/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessat vedetäänkin sillä samalla, juomakelpoisella vedellä.

Jos avaus on aito se on hyvä esimerkki arjen tietämättömyydesta, uusavuttomuuden sukulaisesta.

Vierailija
7/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä kulttuurissahan astiaa ei saa edes viedä vessaan tai laskea siihen vettä vessassa, se pitää sen jälkeen heittää pois kun on heti pysyvästi saastainen...

Vierailija
8/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa vettä se on kuule joka hanassa. Tuskin se lapsi siihen kuolee, että saa puhdasta vettä vessan hanasta ;D

oletko maistanut? Johan siihen tarttuu pelkästään kaikki ne hajutkin, mitä vessassa on!

Minä en IKINÄ juo enkä lapsilleni juota vessan vettä!

Vierailija
9/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuoksuu laventeli ja potpourit. Etkö desinfioi wc:tä tarpeeksi?

oletko maistanut? Johan siihen tarttuu pelkästään kaikki ne hajutkin, mitä vessassa on!

Vierailija
10/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko maistanut? Johan siihen tarttuu pelkästään kaikki ne hajutkin, mitä vessassa on! Minä en IKINÄ juo enkä lapsilleni juota vessan vettä!

Kuinka haiseva ja siivoton vessa teillä sitten on? Ja miten se haju ehtii tarttua kun vesi tulee putkesta? Tasan tarkkaan samanlaista vettä se on, tuli mistä rööristä vaan.

Huvittavaa miten vaikeaa ja mutkikasta joidenkin elämä voi olla :D.

Vierailija
11/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä nyt vaikka huvikses miten ne hajut imeytyy veteen, kun vesi on putkistossa ja putket (useimmiten) seinän sisällä?

Vierailija
12/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaa aina nauraa tällä mun "fobialleni", mutta mun mielestä se on vaan yököttävää. Veden pitää olla keittiön hanasta että sitä voi juoda, vessavettä en huoli juotavaksi.

Vierailija
13/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jaksaa aina nauraa tällä mun "fobialleni", mutta mun mielestä se on vaan yököttävää. Veden pitää olla keittiön hanasta että sitä voi juoda, vessavettä en huoli juotavaksi.

Vierailija
14/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän purskutetaan ja sylkästään pois.

Vierailija
15/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän purskutetaan ja sylkästään pois.

ne hammastahnat ja pöpöt pois, eihän sitä sen vuoksi tehdä että vesi olisi jotenkin huonoa...

Vierailija
16/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hammaspesulla ollessakaan juoda sitä vessan vettä! Sehän purskutetaan ja sylkästään pois.

Onko sulla sitten tapana keittiössä pestessä niellä se hammastahnainen ja vaahtoinen vesi? :DD

Vierailija
17/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että myös vessapytyssä on sitä samaa vettä, jota tulee myös keittiön hanasta? Ainakin näin meillä Suomessa...

Vierailija
18/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo, ehkä hammasmukin inhotuksen ymmärrän. Todennäköisesti mukissa on kuitenkin hammastahnan jäänteitä ja muki on vähemmän puhtoinen.

Vierailija
19/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammaspesun jälkeen. Menee hyvä vaikutus persiilleen!

Sitä vettä kyllä voi juoda.

Ihme porukkaa, kauaa ei ole edes sisävessoja ollut ja jo liikkuu tyhmiä juttuja.

Pese hampaasi järvivedellä! :D

Vierailija
20/171 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on että saunan hanasta otettua vettä ei saa myöskään juoda vaan on käytävä märillä jaloilla keittiöstä hakemassa juomakelpoista vettä...

Älytöntä mutta toisaalta jos on määritelty tietyt säännöt perheen sisällä niin niitä myöskin noudatetaan sillä muuten syntyy anarkia.

Tunnen erään perheen jossa vedetään käsi lippaan eteisessä Mannerheimin kuvalle. Myös vieraiden tulisi tervehtiä kuvaa isänmaallisuuden merkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi