Mulla on seksisuhde 3 eri miehen kanssa.
Yksi on varattu ja 2 sinkkuja ja iältään ovat 23-36v. Kukaan ei tietenkään tiedä suhteistani.
Onko kellään vastaavia kokemuksia ?
Kommentit (20)
itselläni oli 5 naista sinkkuna yhtä aikaa, mutta olen mies. Yhtenäkin päivänä aamusta olin toisen luona ja sitten illalla toisen luo.
itselläni oli 5 naista sinkkuna yhtä aikaa, mutta olen mies. Yhtenäkin päivänä aamusta olin toisen luona ja sitten illalla toisen luo.
Joten mulla ei ole mitään kiinnijäämisen pelkoa tms.
Ap
olen kokeillut samaa, käynyt läpi monia kymmeniä miehiä- tyhjyys jäi.
Nyt onnellinen vaimo ja äiti- enpä vaihtaisi osia kanssasi...
Mulla vaan yksi ja siltä saan seksiä yllinkyllin ja yli tarpeenkin - tuli vaan mieleen etten kyllä jaksaisi enää yhtään enempää :)
Joten mulla ei ole mitään kiinnijäämisen pelkoa tms. Ap
2 miestä samaan aikaan... eipä jaksanut kauaa sitä kyllä... jätin molemmat :)
Muuten siinä on kondyloomat tippurit kupat pian koko suvulla-
turha moralisoida. Mutta jossain vaiheessa kyllästyy, mutta sitä ei tee ennenkuin on ensin elänyt tuon vaiheen.
tosin mä olen ajatellut karsia miehet kahteen eli tuo varattu saa jäädä.
Ap
olen kokeillut samaa, käynyt läpi monia kymmeniä miehiä- tyhjyys jäi. Nyt onnellinen vaimo ja äiti- enpä vaihtaisi osia kanssasi...
ja aikani mäkin olin vaimo ja onnellinen, mutta se loppui ja nyt näin .
Ap
avioliittojen välissä, parhaimmillaan 4 seksisuhdetta päällekäin. No, aikansa kutakin.
Ei vaiskaan, kukin tyylillään, oma luonteeni ei antaisi varattuun mieheen koskea pitkällä tikullakaan... Kenes kanssa aiot joulun viettää? ;)
mulle joulu on perhejuhla eli vietän sen lasteni kanssa.
Ap
Mun mielestä se oli vaan hyvä. Aina sai jos teki mieli ja ei tarttenut lähteä kapakasta tuntemattomia metsästämään. Mä tosin en salaillut niitä mitenkään, miks ois edes pitänyt?
Syy oli aika arkinen, eli en osannut päättää kuka niistä olisi se oikea. Pidin kaikkia, koska halusin katsoa toimisiko joku suhde.
Olihan se melkoista säätöä, kun ei kehdannut kotikaupungissa heilastella kuin yhden kanssa... :) Toista näin hänen luonaan, kolmannen kanssa olimme muualla.
Ei sitä kauaa jaksanut.
Sitten totesin ettei kukaan niistä toimi ja löysin nykyisen aviomieheni.
silloin kun seksiä on se on loistavaa mutta lisää tahtoisin, niinpä oma käsi ja mielikuvitus kunniaan ;) olenkin ollut in my dreams yhden sun toisen kanssa ;)
Minulla oli aikanaan 4 kumppania. Kaksi niistä suostui kimppaan ja ovat nykyään hyviä ystäviä, minä en tosin kuulu enää kuvioihin.
Veikkaan että kauneudellani on asian kanssa tekemistä. Naiset todellakin kehuvat minua kauniiksi.
miehesi ei yksinkertaisesti riitä
mulla on itsetunto ja miesasiat kunnossa, ei ole mitään syytä moiseen itsensä parruttamiseen, ei
ennätys oli kaksi seksisuhdetta samaan aikaan. Enpä kyllä tykännyt järjestelystä. Miehiltähän tuo luonnistuu ilmeisesti helpostikin.