Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miten pahalta tuntuu

Vierailija
17.12.2009 |

tyttäreni, 16 v. lähti äsken harrastukseen

gollegehousut jalassa ( vain pikkarit alla ) ja

syksytakki päällä ja kesätennarit jalassa ulos

pakkaseen, joka meillä nyt -22 astetta.

Sanokaa miksei nuoret pue päälleen sään vaatimalla tavalla?

Voi todellakin palella melkoisesti ennenkuin tulee kotiin kahdeksan aikaan.Kävelyä on kuitenkin yhteensä noin kaksi kilometriä.

Olenko ainut äiti jota puistattaa lapsen pukeutuminen pakkasella?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että joku ymmärtää tuskani tässä asiassa.

Olen puhunut tytön kanssa useita kertoja asiasta ja vaatetta on ostettu monenlaista muodikasta mutta lämmintä. Kaapissa pysyvät...

Voitte uskoa että palaa jääpuikkona.

Ei saa kyytiä mistään, koska ensin menee linja-autossa 25 km ja sitten kävelee kilomtrin ja sama takaisin päin.

ap

Jos teillä tosiaan -22. Mä olisin varmaan istunut tytön päälle, enkä olisi päästänyt lähtemään ilman kunnon kamppeita. Tuossa on ihan oikea paleltumisen riski.

Vierailija
22/22 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ainakin vaihtoon. Jos oikein ymmärsin, ne tennarit on vielä sellaiset keinonahka tai kangas tossut? Säärystimet olisi kanssa varmaan hyvä juttu, ne saa piiloon vaatteiden alle ja ovat olleet (ainakin sillon kun minä olin 16) muodikkaat. Kyllä sitä itsekki muistaa kun oli 16 niin sitä pyörällä saatettiin viilettää 2km matka treeneihin (isoja mäkiä alas ja kovaa) ja itsepäisesti laitoin hanttiin kun äiti välihousuja näytti! pakkasta 22 parhaimmillaan ollu. Muutaman kerran paleltu sormet pahasti niin oppi kunnon hanskoja pitämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi