Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakinaistaminen edessä ja raskaana, koska kerron??

Vierailija
17.12.2009 |

Sain eilen tietää, että työsopimukseni vakinaistetaan vuoden alusta. No, ihana asia sinällään, mutta olen tällä hetkellä raskaana rv 10+2. Työnanatajalle en ole tästä vielä kertonut ja nyt olenkin sitten miettinyt pääni puhki, että kannattisiko kertoa jo nyt ennen papereiden allekirjoittamista vai vasta ensi vuoden puolella. Toisaalta, ei kertomista voi enää kovin kauan venyttääkään...

Ihan kauhea olo, tuntuu että olisin jotenkin pettänyt pomoni tms. Raskaus ei kuitenkaan saanut alkuansa kovin helposti ja nyt tämän työasian takia en ole jotenkin osannut edes iloita siitä täysillä :( Tämä vakinaistamisjuttukin tuli vähän puun takaa, mutta silti...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, miten ihanaa sinun on jäädä äitiyslomalle, kun on vakipaikka odottamassa! Tässä asiassa kannattaa ensisijassa ajatella itseäsi. Ei raskaus ole kenenkään pettämistä työpaikalla! Ottavat sitten vain sinulle sijaisen. Ja palaathan sinä sitten takaisin.

Onnittelut vakinaistamisesta ja onnea odotukseen!

Vierailija
22/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sanoa ettei tiennyt raskaudesta vielä siinä vaiheessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti raskaudessakin voi vielä tapahtua vaikka mitä! Alä kerro vielä, ainakin rv 15 paremmalle puolelle odottele.

Vierailija
24/28 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä pomoa ajatella, ei se tule sun haudalle itkemään.

Vierailija
25/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on siis vielä kaavailtu erääseen tehtävään tulevan kesän ajaksi ja olen tähän saanut jo melko perusteellisen perehdytyksen. Tämä lienee se syy, miksi juttu vaivaa niin paljon!

Joutuvat nyt siis perehdyttämään tilalleni jälleen jonkun toisen, jos/kun raskauden suhteen kaikki menee hyvin. Mutta tämähän ei siis ole minun ongelmani, vaikka huono omatunto kolkuttaakin...

Vierailija
26/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo perehdyttäminen sinun ongelmasi ole. Eikä elämää voi sen mukaan järjestää miten työssä on asiat. eikä usein pystykään, raskauskin alkaa jos alkaa.

Onnea kovasti ja tsemppiä, äläkä ihmeessä mene kertomaan vielä! Hyvää joulua myös :)

Vierailija
27/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti kuka mies kertoisi, jos aikoisi jäädä kotiin lasten kanssa, lähteä toiseen työpaikkaan, lähteä opiskelemaan tai ihan mitä vaan. Ei työnantajallakaan ole huonoa omatuntoa,jos joutuu tekemään firman edun nimissä jonkun sulle huonon päätöksen.

Vierailija
28/28 |
18.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne vuoden alkuun. Ei tuo kuitenkaan vielä täysin varmalla pohjalla ole, eka kolmannes ei ole vielä ohi, joten et välttämättä olis muutenkaan vielä kertonut. Me ei ainakaan tossa vaiheessa oltu kerrottu edes sukulaisille tai sisaruksille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme