Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa juttua päiväkirjassa :-(

Vierailija
17.12.2009 |

Toissaöinen tekstini näyttää aika hurjalta nyt selkeämmässä mielentilassa luettuna.

"Asun epäkäytännöllisessä homeisessa mineriittikioskissa miehen kanssa joka ei rakasta minua. Ajan laholla eskortilla ja olen persaukinen ja ruma velkaantunut hermoraunio. Turha edes yrittää itsaria kun sekin vain menisi vituiksi. Miksi teen aina vääriä valintoja? Anteeksi että olen olemassa. Hauskaa joulua."

Ja kuitenkin olen vain normaali kahden lapsen äiti. Mikäköhän ahdistus se oikein oli?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa asia, joka pisti silmään oli tuo että hän ei ole koskaan sanonut rakastavansa sinua. Tietekin osa näyttää tunteensa enemmän tekoina kuin sanoina. Mutta itse en pystyisi olemaan vakavassa suhteessa, jossa sitä ei olisi koskaan sanottu. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Ja tsemppiä, kaikilla meillä on välillä huonoja hetkiä jolloin kaikki näyttää paskalta.

Vierailija
2/5 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pärjää ne, jotka näkee sen kolikon paremman puolen tilanteessa, jossa toinenkin puoli olisi helposti tulkittavissa. Ne, joiden lasi on puoliksi täynnä ja jotka jaksavat hymyillä kyyneltenkin läpi.

Kaikkea hyvää sulle ja meille kaikille! Tää on vaan elämää ja se kuulostaa välillä just tuolta kuvailemaltasi, ihan ilman mitään psykoanalyysejakin. Välillä on tähtihetkiä, osaa ainakin olla iloinen niistä kun tietää, että toisinkin voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet kodistasi, miehestäsi, autostasi ja itsestäsi?

Vierailija
4/5 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelet kodistasi, miehestäsi, autostasi ja itsestäsi?

Kämppä on edelleen epäkäytännöllinen ja todellakin pesuhuoneessa on outo haju (hometta?).

Mies on ihana, en eroaisi. Hän vain ei ole KOSKAAN sanonut rakastavansa minua.

Auto on oikeastikin uuden pellin tarpeessa, mutta kyllä se silti vie perhettämme kiltisti.

Itse olen ruma ja velkaakin on enemmän kuin omaisuutta. Pärjään silti.

Ei niin huonoa ettei jotain hyvääkin...

Vierailija
5/5 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioilla on puolensa ja puolensa.

Suomalainen mieli näkee yleensä vain ne heikommat puolet.

Toisaalta jos aina näkisi vain hyvät puolet, niin millekään ei tulisi tehtyä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan