Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko miehesi kaverisi facebookissa

Vierailija
17.12.2009 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mun paras kaveri irl, niin olisi aika outoa, ettei olisi sitä myös FB:ssa! Kuvittelin tämän olevan ihan itsestäänselvyys.

Vierailija
2/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaisesti siitä syystä että mieheni ei ole FaceBookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulen että luulee että haluan kytätä sitä jollakin tavalla.

Mitä luulette?

ap

Vierailija
4/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun ei kannata luulla sun miehes luulevan mitään. Outo olet.

Vierailija
5/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hänenkään lukevan omaa seinääni, koska työkaverini vitsailevat aina kaikenlaisia tyhmiä juttuja, vaikka minulla ei olekaan mitään peliä heidän kanssaan.

Vierailija
6/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty on, meillä ei vahdita, vaan luotetaan totta kai oma kulta on kaveri, ja ei se mitään kyttäystä ole. ken on naamansa ja tietonsa sinne laittanu, on myös tietoinen että muut ne näkee, myös sinä! tyhmäähan tuo nyt oma nainen/mies jättää kaveraamatta?!

Vierailija
7/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kätevää, koska meillä on paljon yhteisiä tuttuja, sukulaisia ja koulukavereita. Jos joku vanha tuttu siis löytää jomman kumman meistä, löytää myös sen toisen.

Vierailija
8/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ehditään jutella omat/perheen asiat ihan hyvin kahdestaan kotona, ilman tietokonetta;)

Vierailija
9/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ehditään jutella omat/perheen asiat ihan hyvin kahdestaan kotona, ilman tietokonetta;)

Vierailija
10/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule... me ehditään jutella omat/perheen asiat ihan hyvin kahdestaan kotona, ilman tietokonetta;)

Vierailija
11/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tunnen myös, joten hänkin on kaverilistallani.

Vierailija
12/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tekemisiä, vai mistä oletsaanut päähäsi että hän tulkitsisi sinun kaverina olon fb.ssa kyttäykseksi?

Eihän hänen ole pakko hyväksyä sinua kaveriksi, jos teidän suhde kerran on noin vaikea.

Vierailija
13/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kay siella paljon harvemmin kuin mina. Mutta ap:lle sanoisin, etta aika heikolta vaikuttaa teidan molemminpuolinen luottamus, jos edes ajattelet, etta mies jotenkin voisi luulla sinun hanta kyttaavaan jos on FB kaverisi... Ennemminkin olisi minusta omituista, jos oma mies EI olisi kaverina jos kumminkin FB:ssa on...

Vierailija
14/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin kerran että kuka yksi nainen on siis fb:ssä. Veti siitä kamalat pultit että mitä se sulle kuuluu ketä on kavereina.

Mieheni ei kuulemma ymmärrä kun kaikki puolitutut pyytää kavereiksi. Sanoinkin ettei ole pakko olla siellä tai hyväksyä niitä. Ei se kyllä itse kirjoittele sinne paljon mitään. Meni sinne kuulemma siksi että näkee yhden kaverinsa kuvat.

ap

Vierailija
15/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kuulemma ymmärrä kun kaikki puolitutut pyytää kavereiksi.

Vierailija
16/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tunne mun miehen kaikkia kavereita eikä ole tarvettakaan. Jos sillä on/olis jotain peliä jonkun kanssa niin eiköhän se tekis sitä ilman feissariakin.

kun kysyin kerran että kuka yksi nainen on siis fb:ssä. Veti siitä kamalat pultit että mitä se sulle kuuluu ketä on kavereina. Mieheni ei kuulemma ymmärrä kun kaikki puolitutut pyytää kavereiksi. Sanoinkin ettei ole pakko olla siellä tai hyväksyä niitä. Ei se kyllä itse kirjoittele sinne paljon mitään. Meni sinne kuulemma siksi että näkee yhden kaverinsa kuvat. ap

Vierailija
17/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin kerran että kuka yksi nainen on siis fb:ssä. Veti siitä kamalat pultit että mitä se sulle kuuluu ketä on kavereina.

Mieheni ei kuulemma ymmärrä kun kaikki puolitutut pyytää kavereiksi. Sanoinkin ettei ole pakko olla siellä tai hyväksyä niitä. Ei se kyllä itse kirjoittele sinne paljon mitään. Meni sinne kuulemma siksi että näkee yhden kaverinsa kuvat.

ap

Nyt alkaa sitten keskustelu siita, kuinka selvaa on etta ap:n miehella ei ole puhtaita jauhoja pussissaan kun kerran ei halua kertoa naispuolisista kavereistaan FB:ssa, ja etta kaverin kuvien katsominen on tietysti pelkka tekosyy... :D

Vierailija
18/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tunne paljon ketään miehen kavereista, enkä kysele normaalisti. mutta halusin tietää mitä sanoo tästä yhdestä naisesta. Tiesin kyllä kuka se on. Mutta mieheni ei tiennyt että tiedän.

ap

Vierailija
19/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaus kysymykseen: ei ole, koska mieheni ei ole Facebookissa.

Vierailija
20/23 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin jännän kuuloinen suhde????