Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En viitsi pukea lapselle juhlavaatteita siskopuolensa joulujuhlaa varten.

Vierailija
17.12.2009 |

Menee sinne isänsä kanssa kun mulla on tänään omat pikkujoulut. Isä hukkaa kuitenkin lapsen juhlakengät, yms. niin en viitsi yhtä alakoulun joulujuhlaa varten lasta pyntätä.

Menkööt collegehousuissa ja pitkähihaisessa collegepaidassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika hyvä keino viestittää maailmalle että lapsella on laiska puusilmä-äiti. Ei sitä isän syyksi kukaan laita :)

Vierailija
2/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereen, niin menee sitten ex-vaimon syylle se ettei meidän kakaralla ole juhlavaatteita. Ja koulun joulujuhlalle ihan sama, vaikka menis yöpaidassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi siitä kärsii ja häpeää, eikä kukaan muu. Aikuiset osaa vittuilla toisilleen ilman lapsiakin, eli mitäs jos siirtäisit tuon inhon lapsen isää kohtaan ihan suoraan siihen mieheen ja annat lapsellesi mukavan kokemuksen ja tilaisuuden olla nättinä.

Vierailija
4/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liikkeellä yh-isänsä kanssa ja työntävät säälistä isukille 20€ kouraan että se voi käydä ostamassa lapsirukalleen juhlavaatetta.

Vierailija
5/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia vanhempia. Myönnän, että olen itsekin väsynyt ja joskus hyvinkin turhautunut, mutta jotkut on vaan niiiiiin tyhmiä!

Vierailija
6/6 |
17.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se niitä saa käyttää ilman mun valvontaani, ettei sotke niitä pilalle ja huutismyynti menee sit perseelleen.