maksetaanko lapslisät tosiaankin vasta 23.12 :(
Silloin siis ostamaan jouluruuat ja karkit :/ mahtaakohan mitään enää olla jäljellä..
Kommentit (12)
eiks ne normaalisti tuu 26pvä? ja kannattaa mennä vasta 24.12 sinne joulukarkki ostoksille, ovat yleensä 50% alessa. etenki suosittelen jos tosiaan lapsilisät on sun ainoo tulonlähde et käytät tota alea hyväksi.
päivä käydä kaupassa jos ehtii ja haluja löytyy. Ruuasta saattaa myös säästää kun pari pyhää edessä eikä kauppa halua että sinne jää tavaraa pilaantumaan ;)
Mutta vaikuttava kuitenkin. ja äitiyspäiväraha sattuu tulemaan myös 23 pvä :/
että toi äitiyspäiväraha tulee kaikille samaan aikaan.. mulle tulee joka kk alussa.
ja ostan lahjat ja jouluruuat vasta sitten. lapsilisät menee laskuihin.
inhottavaa kun muutenkin enemmän menoja joulun alla ja palkkapäivä meidän työpaikalla aina 23pvä ja ei joulukuussa voida maksaa yhtään aiemmin. Viimeiset ostokset pääsee hankkimaan vasta silloin.
niin saa joulukuun alussa kivat rahat lahjoihin ja ruokaan.
Lapsilisät voi jättää sitten alemyynteihin;)
veronpalautukset tuloksi ja siitä kärsii sitten vielä helmikuussakin kun se tulo jaetaan 3kk ajalle.
Eli veroprosentti pieneksi ja sossu maksaa sitten sen mitä mulle kuuluukin maksaa.
niin saa joulukuun alussa kivat rahat lahjoihin ja ruokaan.
Lapsilisät voi jättää sitten alemyynteihin;)
vaan lasketun ajan mukaan... Esim mulla viimesimmästä kun oli l.a alkukuussa niin tuli aina tuossa noin 4. päivä ja edellisestä, kun la oli 29 päivä niin tuli aina loppukuusta
saa kaikki joulusuklaat ja -tavarat -50%!
Sitä ennen ne maksettiin vasta joulun jälkeen.
On siellä kaupassa tavaraa, aina on ollut.