Eronneet - miten kauan kesti toipua, koska löysitte uuden miehen?
Kuinka kauan tämä musertava suru jatkuu, koska alkaa helpottaa?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä jos ihan oikeasti on rakastanut puolisoaan niin vaikka eroaa niin siitä ei koskaan pääse irti.
Hyvin pääsi irti, helpotushan tuo ero lopulta oli vaikka mitään pettämistä, väkivaltaa tai alkoholiongelmaa ei ollutkaan.
Suurin huoli mulla oli ollut taloudellinen selviäminen 3 lapsen kanssa mutta kun syyskuussa päätimme erota sain asunnon lokakuussa n 3 viikkoa päätöksestä ja samantien muutimme. Sen jälkeen en ole exää tavannut kuin 3 kertaa kuluneiden 23 vuoden aikana (yo-juhlissa ja häissä). Täysin vieras ihminen mulle 14 vuoden yhdessäolon jälkeen, ei herätä mitään tunteita. Unohtaminen on hyvä sana tässäkin kohtaa.
Varmaan tuohon vaikutti sekin että lasten ja toimeentulon lisäksi huolehdin vielä isästä joka oli jäänyt leskeksi äitini kuoltua vain 5 kuukautta eroni jälkeen.
Vaikka ei pettämistä väkivaltaa ja silti ero ja sen jälkeenkö mies ei ole tavannut lapsiaan vai käsitinkö väärin?
Eron asiantuntijoiden psykologien tms mukaan, eron jälkeen isä on isä lapsille edelleen siinä kuin äitikin, nk "huonompikin isä" eli ei täysin mallikelpoinen isä. Toki, jos isä ei halua jostain syystä nähdä lapsiaan, niin sille ei voi mitään.
Olen nähnyt ja kuullut monien erojen tapahtumaketjuja ja niissä isä on pysynyt mukana lasten elämässä eron jälkeenkin. Anteeksi, mutta postauksesi herätti lähinnä kysymyksiä?
Ohis vastaa että isä ei omasta halustaan tavannut lapsiaan. Luuliko minua loukkaavansa sillä, en tiedä mutta pieleen meni. Lapsia loukkasi ja syvästi. Meillä perheneuvolakin yritti saada isää tapaamaan mutta kun ei niin ei.
Eronnut olen 1,5 vuotta sitten ja vieläkin porskuttelen sinkkuna. Treffeillä olen käynyt mutta mitään vakavaa ei ole tarttunut vastaan joten pysytään sitten sinkkuna kun niin on kerta tarkoitettu :)
Paris vuodes pääsin eksäst yli.
Nyt helmikuun lopussa vois pitää muistojuhlat siitä et on eronnu 5v sitte.
Vierailija kirjoitti:
Paris vuodes pääsin eksäst yli.
Nyt helmikuun lopussa vois pitää muistojuhlat siitä et on eronnu 5v sitte.
nyt oon ollu vuoden mun uuden miehen kaa, eli sinkkuna olin 4v mut silti vois juhlia sitä et pääsin eroon siitä tontusta 5v sitten ;))) -- en mä kuitenkaan, jos olisin sinkku vielä ni sit juhlisin ;))
KUINKA SAIN EXIN AVIOMEEHENI TAKAISIN LOITSUJEN LAUTAJAN {PAPPI ADU} AVULLA JA HÄNEN JÄLLEENYTTÄMISRAKKAUDEN LOITSUNSA VOIMANA 7 PÄIVÄN SISÄLLÄ. LÄHETÄ HÄNELLE SÄHKÖPOSTIA OSOITTEESEEN (PRIESTADU@GMAIL.COM)
Toipuminen ei ole sama kuin uusi mies! Moni hakee koko ikänsä jotain elämän pelastajaa muista, vaikka jokaisen kannattaisi opetella tuntemaan itsensä ensin.
mutta ettehän te edes kuulemma tarvitse miehiä mihinkään
Itse halusin erota, hyvä niin koska miehen uskottomuus paljastui eron jälkeen.
Vuosi meni ennenkuin omakuva ja itsetunto palasivat. 2v erosta aloitin suhteen joka on kstänyt jo 30v
Vaikka ei pettämistä väkivaltaa ja silti ero ja sen jälkeenkö mies ei ole tavannut lapsiaan vai käsitinkö väärin?
Eron asiantuntijoiden psykologien tms mukaan, eron jälkeen isä on isä lapsille edelleen siinä kuin äitikin, nk "huonompikin isä" eli ei täysin mallikelpoinen isä. Toki, jos isä ei halua jostain syystä nähdä lapsiaan, niin sille ei voi mitään.
Olen nähnyt ja kuullut monien erojen tapahtumaketjuja ja niissä isä on pysynyt mukana lasten elämässä eron jälkeenkin. Anteeksi, mutta postauksesi herätti lähinnä kysymyksiä?