G: vuosimallisi ja ikäsi lastesi syntyessä?
Kommentit (57)
olen v.1980 syntynyt.
1. lapsi olin 15
2. lapsi olin 18
3. lapsi olin 20
4. lapsi olin 22
5. nyt olen raskaana, vauva syntyy helmikuussa
1 ja 3 samalle isälle, muilla eri.
mutta miten olet onnistunut hankkimaan lapsia neljälle eri miehelle, ja vielä tuossa järjestyksessä? (1 ja 3 samalle, välissä yksi eri miehelle)
26
27
28
melkein 34
ja nyt ensi keväänä la ja olen silloin melkein 36
Olen nykyään eri miehen kanssa, mutta lapsi on tosiaan ainokainen
Olen vuosimallia -85. Esikoinen syntyi ollessani 20, toinen ollessani 21 ja kolmas syntyy minun ollessa 24 vuotta.
6:lle
johtuisko siitä, että tavattiin vasta vähän vanhempina ja viisaampina : )
No tulihan se sieltä.
Tiedän kyllä sellaisia pareja jotka ovat tavanneet vanhempana ja eronneetkin. Omat vanhempani tapasivat nuorena ja saivat ensimmäisen lapsen äitini ollessa 17 ja siitä muutaman vuoden sisällä kaksi lisää, eli meitä sisaruksia on kolme ja kaikki nykyään aikuisia. Äitini on vuosimallia -66 ja vanhempani ovat edelleen onnellisesti naimisissa. Tuttavapiiristämme löytyy vastaavia tapauksia enemmänkin. Mielestäni parisuhteessa pysyminen on ennemminkin päätös eikä liity ihmisten ikään oikeastaan ollenkaan.
liitot kestävät varmemmin.. siis ihan todennäköisyyksien mukaan. Yksilöiden kohdalla toki on eroja.
Tilastollisesti kuitenkin ei ihan parikymppisinä solmitut liitot kestävät varmemmin.. siis ihan todennäköisyyksien mukaan. Yksilöiden kohdalla toki on eroja.
Saattaahan se niinkin olla, itse en ole ikinä tilastoja asiasta nähnyt.
ja lapset -98, 00, 02, 05, 07, 09 ja kaikilla sama isä
lapset taas -05 ja -09, eli olin 20- ja 24-vuotias heidän syntyessään. Samasta suhteesta ovat, eka oli yllätys, ei suunniteltu, toka taas suunniteltu heti ekan perään saatavaksi, mutta luontoäiti ei ollutkaan samaa mieltä mun kanssa.
1. syntyessä olin 22v
2. syntyessä olin 23v
3. syntyessä olin 25v
4. syntyessä olin 26v
5. syntyessä olin 27v ja olen vieläkin
samassa liitossa on kaikki syntyneet
ja esikoiseni sain 25vuotiaana,eli tänä vuonna
olen v.1980 syntynyt. 1. lapsi olin 15 2. lapsi olin 18 3. lapsi olin 20 4. lapsi olin 22 5. nyt olen raskaana, vauva syntyy helmikuussa 1 ja 3 samalle isälle, muilla eri.
eri isät?
Esikoisen sain kun olin 26 (melkein 27), toisen 29-vuotiaana, kolmosen 31-vuotiaana. Kaikki samasta liitosta.