Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka salata raskaus, vinkkejä kehiin!

Vierailija
16.12.2009 |

Olen lähdössä vkloppuna risteilylle jonne lähdössä myös 2 muuta pariskuntaa. Nyt olenkin raskaana ihan alkumetreillä (eilen plussasin :):)) ja haluisin kovasti pitää salaisuuden vielä mieheni kesken. Kuinka ihmeessä selittelen, miksen sitten ota alkoholia siellä laivalla? ennen en nimittäin lasiin sylkenyt ;)

Siispä toivoisin hyviä "selityksiä" teiltä kokeneemmilta, kiitos =)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tilaat holittomia drinkkejä.

Sitten voivat kyllä kyseenalaistaa kun saavat viimein tietää.

Vierailija
2/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei, niin antibioottikuuri menee varmaan läpi. Ja kerrot jonkun epätavallisemman syyn kuuriin, esim. rintalastan tulehdus, joka saattaa tulla ihan kylmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit kehittää itsellesi matkapahoinvoinnin. Voi toki tulla ihan kehittelemättäkin...

Vierailija
4/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäydeyt kokonaan, niin kaikki kiinnittää siihen huomiota.

Yksi lasillinen viiniä per ilta ei vahingoita vauvaasi. Alkoholintäyskielto on niitä varten, jotka ei osaa lopettaa, kun ottaa hörpynkin alkoholipitoista juomaa.

Vierailija
5/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juot vaikka sitä samaa koko illan, mukamas, meinaan ei huomaa tyhjeenekö se, kaada viemäriin ja täytä vedellä. tilaa alkoholittomia baarissa. joo antibiotti kuuri olis kyl helpompi =) hiivatulehdus, ei voi juoda makeita ja syötävä kuuri päällä? ..nam laivan jälkkärit..

Vierailija
6/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sellainen, minkä kanssa ei todella saa ottaa mitään? On vielä naistenvaivoihin, niin kukaan ei kehtaa tarkemmin kyselläkään.

Vierailija
7/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hieman ot, mutta miettikääpäs miksi se viina on niin iso asia, että siitä kieltäytymistä pitää selitellä?

En itse todellakaan sylje lasiin, kun on sen aika, mutta jos mua ei huvita juoda, mä en juo, enkä selittele. Toisaalta mua ei kiinnosta mitä kanssaihmiset mahdollisesti ajattelee tai juoruaa jälkeepäin. Se on heidän asiansa.

Vierailija
8/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen olltu meidän firman pikkujouluissa juomatta ja ketään ei kysynyt mitään ja vuosi meni ok. tänä vuonna en voinut juoda koska olen raskaana, tosi alussa. ja kuinka moni tuli kysymään että odotanko kun en juo ja läpäläpälää ja kaikki oli miehiä, firma miesvaltainen. ärsyttää että kun mentiin naimisiin kesällä ja ostettiin talo niin oletus on tämä.. kun sitä ei vielä halunnut niille myöntää =)

Vierailija
9/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja mulla on LA kuukauden kuluttua, huvittavaa, kun lääkepakkauksen päällä on tarrassa erityismaininta =EI ALKOHOLIA...

Kuurin sain emätintulehdukseen.

Vierailija
10/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa ottaa alkoa? Onko siinäkin antabusta?

Vierailija
11/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl-antibiootti on juuri anaerobisten bakteeritulehdusten hoitoon tarkoitettu. Eli naistenvaivoihin, paiseisiin (missä tahansa kehossa), tms.

Kerro että olet antibioottikuurilla joka voi alkoholin kanssa aiheuttaa antabus-reaktion. Oot tosi harmistuneen oloinen asiasta ja vannotat et lähdette uudelle reissulle pian. Ja loppuillasta kun muut on kännissä, kukaan ei sun juomattomuutta enää muista kommentoida.

Vierailija
12/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tilaa holittomia drinkkejä. Ei se ny niin vaikeaa voi olla ;)

Vierailija
13/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa ottaa alkoa? Onko siinäkin antabusta?

Alkoholia ja alkoholia sisältäviä lääkkeitä tulee käyttää varoen Flagyl Comp -hoidon aikana ja ainakin yhden vuorokauden ajan sen päätyttyä disulfiraamin kaltaisen vaikutuksen (antabus) vuoksi (punoitus, oksentelu, sydämen tiheälyöntisyys)

Se onkin hyvä, otat puoli lasia viiniä ja jos aamulla on aamupahoinvointia voit syyttää tätä lääkettä.

Vierailija
14/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitokset hyvistä vinkeistä! taidan kokeilla tota antibioottikuuria tekosyynä. Jos pokka pitää.. =)

Vierailija
15/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholitonta olutta. Kävin toisesta hieman kauempana olevasta pisteestä hakemassa alkoholitonta olutta. Ruokapoydässä mulla oli viinilasi, josta otin yhden mukasiemauksen. Mulle ostettiin tuoppi olutta, otin tosi pienen siemauksen ja sitten menin vessaan ja tyhjensin tuopin lavuarriin ja sitten ostin alkoholitonta olutta sinne tuoppiin. Eli koko iltana join yhden pienen siemausken olutta ja kaksi alkoholitonta olutta (0.05% alkoholia noissa oluissa).

Hyvin meni läpi. Mulla viikkoja oli tuolloin jo 16, joten varmaan porukka ihmettelee kun kuukauden päästä kerron olevani raskaana...

Vierailija
16/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

join firman juhlissa yhden alkoholittoman siiderin ja muuten pari kola-sitruuna "drinkkiä". Kukaan ei huomannut mitään ja oli jo rv13.. Ravontolassa helppoa mut tietty alkuillasta vaikeampaa jos pienessä porukassa. Mutta vetoa vaikka että alottelet hitaammin.. Myöhemmin enää kukaan huomaa mitään.

Vierailija
17/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanko sulle drinkin sanoin, että otin juuri päänsärkylääkkeen ja odotan sen vaikutusta ennenkuin alan juomaan.

Vierailija
18/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti kertoisin meillä hairkaran vieraileen, koska kaikki osaa jälkeen päin laskea!

Keskenmenon sattuessa saat näin tukea

t. keskenmenon kokenut äiti

Vierailija
19/19 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholittomia drinkkejä.

Ruuan kanssa et ota viiniä, sanot että juot nykyään ruuan kanssa mielummin vettä ja sitten tilailet niitä holittomia drinkkejä ja pyydät niihin sateenvarjoja ja muita koristeita.