Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahjojen vienti

Vierailija
16.12.2009 |

Siis viettekö te hyvät AV-mammat lahjat KAIKILLE ketkä on vähääkän teidän tai lastenne kanssa tekemisissä?

Kun itse olin pieni en tämmöistä muista tapahtuneen. Tai annettiin me 6. luokalla opettajalle paita, jossa oli meidän kuvat. Mutta tosiaan kysehän oli siitä, että me vaihdoimme koulua. JNE

Nyt täällä mietitään annanko siivoojalle, laitoshuoltajalle, koulunkeittäjätädille...joululahjan.

Mä sanoisin, että ihan yleisesti voisin viedä jonku joulutähden tarhatädeille iloksi, tapelkoot sitten kuka sen vie kotiin. Mikään ihme, että ihmisiltä palaa rahat ja hermot jouluna!?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse en saa lahjoja oikeastaan keneltäkään. Sekä oma että miehen suku on tehokkaasti markkinoinut, että joulu on lasten juhla. Olen myös sitä ikäluokkaa, joka osti jouluna opettajalle yhteisen kukan koko luokan kesken. Mutta koska minusta on kiva antaa lahjoja (en kiellä, etteikö olisi myös kiva saadaa...), olen lähtenyt tähän mukaan. En sentään muskaritädille vienyt kuin kortin, vaikka hänkin näytti saavan monelta oikein lahjan. Mutta päiväkodin tädeille vietiin pienet muistamiset ja yksi yhteinen suklaarasia kahvihuoneeseen. Siivoojalle annamme konvehtirasian. Sitten satunnaisesti muistan vuosittain ystäväviäni. En kaikkia joka vuosi, vaan sellaisia, joiden kanssa olen ko. vuonna ollut lähemmin tekemisissä ja joille satun keksimään jotain sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme