Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jassoo, 4-vuotias poikani on kuulemma neito marian.

Vierailija
16.12.2009 |

pari viikkoa sitten häntä sai kutsua vain Simbasi, mikäs seuraavaksi? Barbi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että pojalla on mielikuvitusta, mutta kyllä sitä sen verran vanhoillinen on, että toivoisin että nämä neito marian-jutut pysyis kotona...

Vierailija
2/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just kotona yks päivä 4-vuotias prinsessa pinkissä salsahameessa ja hörselökruunu päässä. Ja kyllä sillä silti pippeli on. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Neito Marianille :)

Vierailija
4/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Meidän poika on usein Robin Hood :) Mutta ihan yhtä usein Ariel tai Tuhkimokin ;) Juuri käytiin keskustelu tähän liittyen, kun poika etsi lelulehdestä lahjatoiveita pukin kirjettä varten. Poika yllättäen hyppäsi kaikkien vaaleanpunaisten sivujen yli, ja kuittasi ne "tyttöjen sivuiksi." Minä kysyin, että mistä olet moista kuullut, ja kuulemma eskarissa on oppinut, että jotkut lelut onkin vain tytöille. Mulle tuli ihan surku, ja kerroin sitten pojalle, että kyllä kaikki saa leikkiä ihan kaikella, ja lahjalistaan päätyikin sitten autojen ja legojen sekaan vauvanukke ja nukensänky. Siis poika oli ihan onnessaan kun kuuli, että niillä saa sittenkin leikkiä. En ymmärrä tuota sukupuolijaottelua ihan kaikessa. Lelut on tytöille ja pojille, vaatteet on tytöille ja pojille, on tyttöjen ja poikien värejä... Voi jee. Meillä lapset saa tykätä mistä haluaa ja leikkiä millä haluaa. Useimmiten ne tyttömäiset leikit jää kuitenkin ihan itsestään pois kouluiässä, ja jos ei jää, niin kestän kyllä senkin.

Vierailija
5/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi aikaisin tulee sekin pettymys, ettei voi edes leikkiä sitä mitä haluaisi, kun ympäristöllä on omat odotuksensa ja muottinsa.

Meidän 5v poika leikkii myös täysin yli sukupuolirajojen ja itseluottamus riittää vielä siihen, että menee päiväkotiinkin saparoissa (no, sellaisissa töpöissä mitä nyt lyhyihin hiuksiin saa), sanoi että naurakoot toiset vaan, ne on vaan kateellisia kun mä oon niin nätti:-)

Vierailija
6/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseluottamus riittää vielä siihen, että menee päiväkotiinkin saparoissa (no, sellaisissa töpöissä mitä nyt lyhyihin hiuksiin saa), sanoi että naurakoot toiset vaan, ne on vaan kateellisia kun mä oon niin nätti:-)

Musta on niin kiva kuulla että muutkin kannattaa sukupuolirajoista vapaata leikkimistä... Ei se silti tarkoita että lapsi pitää kasvattaa sukupuolettomasti! :)

Vierailija
7/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se silti tarkoita että lapsi pitää kasvattaa sukupuolettomasti! :)

t. 7

Vierailija
8/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi aikaisin tulee sekin pettymys, ettei voi edes leikkiä sitä mitä haluaisi, kun ympäristöllä on omat odotuksensa ja muottinsa.

Meidän 5v poika leikkii myös täysin yli sukupuolirajojen ja itseluottamus riittää vielä siihen, että menee päiväkotiinkin saparoissa (no, sellaisissa töpöissä mitä nyt lyhyihin hiuksiin saa), sanoi että naurakoot toiset vaan, ne on vaan kateellisia kun mä oon niin nätti:-)

Vierailija
9/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon poika kans kopsottaa korkokengillä pitkin kämppää ja lakkaa kynsiään,5vuotias ja kolmevuotias tykkää käsilaukuista ihan hulluna, ehkä niistä tulee jotain muoti-ihmisisä.. =D

Vierailija
10/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan pojasta transu?

Kunnon Drag Queen ja siinä olisi aina pikkujouluihinkin esiintyjä;-)

t.7

Vierailija
11/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempivärit on omien sanojensa mukaan tummanpunainen, vaaleanpunainen ja tavallinen puneinen. Vanhempi poika taas on aina leikkinyt vaan maskuliinisia juttuja, ja todella karsastaa "tyttö"juttuja. Ihanaa kun lapset on erilaisia!

Vierailija
12/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan pojasta transu?

Kunnon Drag Queen ja siinä olisi aina pikkujouluihinkin esiintyjä;-) t.7

Ihailen Christer Lindarwia ihan sumeilematta. :)

Vierailija
13/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka näin joulun aikaan (jo toista vuotta peräkkäin) hokee olevansa Petteri!! On siinä ollut muutamalla mummolla ja papalla kaupassa välillä ihmettelemistä, kun tyttö mulle hokee olevansa Petteri!!

Tytön ainota joululahjatoiveet olivat myös Salama-auto, junarata ja poliisiauto... :)

Vierailija
14/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täältä löytyy yksi 4v tyttö, joka näin joulun aikaan (jo toista vuotta peräkkäin) hokee olevansa Petteri!! On siinä ollut muutamalla mummolla ja papalla kaupassa välillä ihmettelemistä, kun tyttö mulle hokee olevansa Petteri!!

Johtuisikohan tuo joulun aikaan Petteriksi muuttuminen Petteri-punakuonosta? :)

Vierailija
15/15 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v ja hänen 2,5v pikkusiskonsa laulavat Petteri Punakuonoa 24/7!!!!!! Mä osaan sen jo etuperin ja takaperin ja vaikka päälläni seisoen.......