Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kieltäytyä kohteliaasti miesystävän lahjasta.

Vierailija
15.12.2009 |

Sanoin ohimennen miesystävälleni meneväni katsomaan uutta kännykkää kauppoihin. Hän ehdotti voivansa ostaa minulle sellaisen joululahjaksi.

Olen katsellut yhtä noin 200 € mallia, jonka hintaista en edes viitsisi miehellä ostattaa. Hänellä on ollut lainamenoja ym. Pitäisi ehdottaa jotain edullisempaa mallia, jollaista en itse edes haluaisi.

Mieluummin ottaisin jonkun pienen romanttisen lahjan, kuin jotain itse valitsemaani. En itse osta muille kalliita lahjoja. Minusta ne kuuluisi itse hankkia, kun molemmilla on palkkatulonsa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet ei osaa ostaa ns romanttisia lahjoja.. On tullut tässä matkan varrella todettua ellei sitä määrittele itse valmiiksi ja melkein käy itse ostamassa.. Että mun mielestä jos haluaa ostaa tuon kännyn niin mikäs siinä sitten.

Vierailija
2/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen romanttisen lahjan etkä jotain tylsää tarve-esinettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lahjan saa, niin ei siitä voi kieltäytyä mitenkään kohteliaasti.

Minusta lahjan arvolla ei sinänsä ole merkitystä. Täysijärkiset aikuiset tietävät paljonko voivat käyttää rahojansa. Jos eivät tiedä, niin silti he kantavat seuraukset. Ei siis kannata sivusta kertoa paljonko voit laittaa.

Minusta voisit tuossa tilanteessa toimia niin, että pyydä lahjakortti kännykkäkauppaan, koska haluat itse valita puhelimesi. Jos rahat riittävät haluamaan puhelimeesi, niin hyvä. Jos ei, niin sitten maksat itse loput.

Vierailija
4/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan enemmän vain jotain henkilökohtaisesti mietittyä ja romanttista ensimmäisenä yhteisenä jouluna.

Vierailija
5/5 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollaisen oli itsellekin ostanut. Nämä olivat jotain edullisia lamppuja. Vähän pettynyt olin, kun mies ei halunnut panostaa enemmän lahjaan ja sen ajatteluun. Joten tilanteesi kuulostaa kuitenkin olevan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi