Mitä ihmettä osaan ostaa joululahjaksi 10-v kummipojalle?
Äitinsäkään ei oikein osannut vinkkejä antaa..
Hinta max 35€
Kommentit (18)
Esim tämä uusin Turtles 20 euroa.
tuota vielä 10v muksulle, jos en tietäisi että se sopii vanhemmille myös, tuossa kun on ikäsuositus 12... ja toiset on tarkkoja.
Kirja, ja sen väliin rahaa vaikka kymppi? Silloin ei niin haittaisi, vaikka kirja ei lahjan saajaa niin hirveästi miellyttäisi.
Mua ärsyttää eniten kun lapselle annetaan lahjaksi elokuvalippuja Finnkinoon, ja lähimpään sellaiseen meiltä on matkaa 50 km.
just ehdottaa leffalippuja,tai heseen lahjakortti..tai joku muuu lahjakortti vaikka prismaan,saa itse ostaa mitä haluaa=)
Mä ostin 11-vuotiaalle kummipojalle sellaisen Rubikin kuution tekijöiden uuden näpertelypelin, joka oli kahdeksankulmainen. Näytti kivalta ;)
10-vuotiaalle ja hänen veljelleen Aku ankan ja lisäksi annoin hänelle 10e lahjakortin Habbo hotelliin.. Joku lasten paikka netissä, mihin saa tilata jotain kamaa.. :) Turha, mutta varmasti lapselle mieluinen.
Clas Ohlsonille. Siellä on kaikkea pojillekin sopivaa, työkaluja, taskulamppuja tms.
Jos ei ja muuten lukee niin Potter kirja hyvä vaihtoehto. Tai joku tietokirja. Aku Ankan tilaus.
vaatteita, lahjakortti esim urheiluvälineliikkeeseen, leffalippuja
Laitan laatikkoon karkkia ja 20€.
Lahjana olisin voinut ostaa kalliimpaakin.
Esim tämä uusin Turtles 20 euroa.
Carcassonne on meillä ollut ihan huippu. 10-vuotiaina saivat peruspelin ja siihen on pikkuhiljaa hankittu lisäosia.
ainakaan minä en antaisi lapseni lukea sellaista
mitenkäs joku miehekäs pussilakana-setti, iso kylpypyyhe, kirja esim ennätysten kirja tai se joku ripleys usko tai älä...
ainakaan minä en antaisi lapseni lukea sellaista
Joten ei missään nimessä Harry Potteria tai Narniaa, kiitos. :D Ja mikä ihmeen villitys täällä palstalla on aina ostaa leffalippuja!?!?! Mielikuvituksetonta...