En ole Facebookissa, muita kaltaisiani?
Kommentit (3)
jos sua ei kiinnosta kommunikoida feibuukitse, niin sitten ei.
itselleni fb on mukavaa ajanvietettä sekä tapa pitää yhteyttä tuttuihin. tänään esim olen kaivanut esiin osoitteita joulukortteja varten, nähnyt uusimmat kuvat serkun tytöstä, laittanut itse uusia kuvia lapsista tutuille näytille, kuullut työkaverin kuulumiset Thaimaasta, jutellut siskoni kanssa chatissä, hoitanut farmiani Farmvillessä, hoitanut lemmikkiäni Pet Societyss, voittanut jonkun britin Worfscraperissä, pelannut muutaman siirron Othelloa jne jne jne.
Mitä hemmetin väliä sillä on, onko siellä vai ei. En mäkään toitota sitä muille, että jee, siellä olen ...jihuu! Mulle facebook on loistava tapa pitää yhteyttä vanhoihin loulukavereihin, vanhoihin työkavereihin. Nähdä heidän lasten kasvavan, kuulla kuulumiset miltei päivittäin. He ovat ihmisiä, kenen kuulumisia haluan kuullakin. En koe kärsiväni siitä mitenkään. Eniten mua ottaa kupoliin ihmiset, jotka ovat siellä, m utta eivät päivitä koskaan profiiliaan, eivät koskaan kerro kuulumisiaan. Ihmetyttää, ovatko vaan niin uteliaita, että urkkivat muiden sivuja, mutta omasta elämästään ei kerrota mitään. Suosittelen facebookia, jos sulla on tuttuja ympäri Suomea, ulkomaita myöten. Oma paras ystäväni asuu Norjassa, näemme harvemmin, mutta ollaan joka päivä yhteydessä facebookissa. Näen tuoreet kuvat lapsista ym. Suosittelen. Mä en ole missään farmvillessä, en osallistu mihinkään ryhmiin tms. . Käytän sitä pelkästään yhteydenpitoon .
kannanotto puolueeseen tai uskontoon. Joko olet tai sitten et, so what?