Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi eilen että

Vierailija
15.12.2009 |

hänellä seisoo tosi usein vaikka ei edes ajattele seksiä. Koulun käytävillä ja töissä. jod joutuu nousemaan ylös kun seisoo niin kävelee käsi taskussa. ja tätä tapahtuu päivittäin monta kertaa. mites muilla miehillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut en kyl ookaan mies

Vierailija
2/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti mies keksii ihme tekosyitä ettei pääse koska pelkää valtavan erektionsa vuoksi nolaavansa itsensä. Tuota tapahtuu melkein kaikilla murrosikäisillä päivittäin siksi heidän on masturboitava jatkuvasti lähes joka tunti että kykenevät liikkumaan paikasta toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tapahtuu melkein kaikilla murrosikäisillä päivittäin siksi heidän on masturboitava jatkuvasti lähes joka tunti että kykenevät liikkumaan paikasta toiseen.

Vierailija
4/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äkillinen muutos, niin kävisin lääkärin puheilla.

Vierailija
5/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä ei yleensä seiso sängyssäkään..

Vierailija
6/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni seisoo usein muttei todellakaan töissä tai jos ei sitä ajattele..

Kotona monta kertaa sitä alkaa sitten panettamaan ykskaks ja joskus sanoo ihan väkisin ja kipeästi vääntävänsä munan sitten takaisin alaspäin kun häntä se häiritsee...AUTS!

Vierailija
7/12 |
16.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eihän kolmen pienen isä muuta olekaan kun väsynyt joten jatkuvasti on aisa tanassa:D

Vierailija
8/12 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun mies ainakaan myönnä että seisoo tollain.. kysyin siltä äskö.

Vierailija
9/12 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai niin mä ainakin ajattelen, mun mies samanlainen. Eikä todellakaan ole mitään "pettäjätyyppiä", mitä ikinä se tarkoittaakaan.

Vierailija
10/12 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyön alle.

Vierailija
11/12 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveillä nuorehkoilla miehillä seiso monta kertaa päivässä? Jos seisoo jatkuvasti ja se aiheuttaa kipuja, pitää tietysti mennä lääkäriin. Ei siinä erektiossa mistään pettäjätyypistä ole kyse, hyvä luoja sentään, vaan fysiologiasta! Kuinka monta miestä tuntee nainen, jonka käsitys miehistä on noin kaavamainen?

Toisaalta. Jos ap:n mies on opettaja jota nuoret oppilaat kiihottavat ja erektio johtuu siitä, kannattaa asiaa tietysti ryhtyä perkaamaan.

Vierailija
12/12 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän