EI! Mä menin ja ihastuin nuorempaan mieheen!
Näin ei käy kuin sinkkuelämän Samanthalle ja jollekin Madonnalle, ei mulle.
Syntymävuosi -75 ja tapasin viikonloppuna ihanan saksalaisen miehen joka on syntynyt vuonna -83. Kahdeksan vuotta...ei hyvää päivää. Mutta on se ihana ja kait mäkin siinä jotain viboja herätin. Mutta ihan oikeasti, olenko mä sekaisin? Voiko noin nuorelta odottaa minkään asteista sitoutumishalua vielä? Varsinkin kun ammatikseen reissaa ympäri maailmaa..
Kommentit (37)
oli 21, kun tavattiin.
nyt yhteisiä vuosia jo 10v
eihän ihastumisessa ole mitään pahaa.
Anna ap mennä vain, mutta kunhan pidät varasi kuitenkin. Yleensä ne nuoremmat pojat voi särkeä niitä sydämiä useammin kuin vanhemmat ja eivät ole niin kypsiä vielä.
Itse siis olen kyllä nuori myös -85 ja kerran seurustelin vaan vuotta nuoremman kanssa, mutta tämä oli ihan pojankloppi ja siihen se suhde sitten kaatuikin.. Nykyään seurustelen vuotta vanhemman miehen kanssa ja häntä voin sanoa jo mieheksi käytöksen ja muiden perusteella.
... erosin lasten isästä tämän ihanan nuoren miehen takia ns. olemme olleet yhdessä 3vuotta ja sanon kuule ainakin omasta kokemuskesta että anna palaa vaan baby...=) kerran me vaan eletään ja jos tulee nenille niin sit tulee olipa ainakin hetken hauskaa ja toi ihastuneen fiilis on niin ihana=)
mä olen 35v ja olin aikasemmin miehen kans mikä oli 45v. no sit tuli ero ja nyt muhun ihastui ja kuulemma rakastui 23v mies.. itse mä torjuin hänet, mutta sitten pikkuisessa siiderissä ollessani hän sattui tulemaan ovelleni ja siitä tämä tarina alkoi..siis hän on aivan ihana ja mä olen tainnut mennä rakastumaan oikeesti siihen..mitä en haluais, mut mä en voi näille tunteille yhtään mitään..
Jäntevä 26 v mies tai +40 dressman ukko harmaissa.
Niin kyllä mä sen nuoremman otan. Meinaan tukehtua ullakkopölyyn noita vanhoja ukkoja katellessa. Ehkä joku mummo löytää ne.
Kuolemanprikaatit niin kiinnostus saksalaista kohtaan katoaa ihan itsestään ja ongelma ratkeaa.
Miehen isoäiti 5v miestänsä vanhempi. Edelleen ovat onnellinen, tosin jo hiukan höppänä pari. Ei voi hymyilemättä kuunnella niiden juttuja...
niin mä passaan sen nauttimisen.
Heh, mulla on kierroksessa kaks -88 syntynyttä ja ite oon -75.
Elämästä pitää nauttia =D
niin mä passaan sen nauttimisen.
Heh, mulla on kierroksessa kaks -88 syntynyttä ja ite oon -75.
Elämästä pitää nauttia =D
Katsos tollanen kyltymätön kokeilunhalunen nuorimies saa todellakin tälläsen keski-ikää lähestyvän tuntemaan itsensä eläväksi... Ei tietoakaan mistään nuutuneesta parisuhdeseksistä.
Mä oon syntynyt -77 ja ystäväni -83. Oltaisiin muutoin yhdessä, mutta meillä on niin erilaiset elämäntilanteet ja tulevaisuudenhaaveet. Toisin sanoen, mulla on jo lapset enkä ollut ajatellut lisää saavani. Hän puolestaan haluaisi perustaa perheen eikä ollut aatellut rakastuvansa ihmiseen, jolla on ennestään lapsia. Teillä ei kuulosta tällaisia asioita olevan ratkottavana, joten anna mennä! Minusta meidän tilanteemme oli paljon helpompi, jos meillä olisi ns. sama tilanne.
Mulla on kaksi lasta itselläni. Tällä miehellä ei lapsia. Mutta ihastunut olen korviani myöden ja teen vaikka viisi lasta jos mies haluaa!
T.ap
ja mies -84 ja ollaan naimisissa oltu reilu vuosi...
ja on vastuuntuntoinen isä :) Ja muutenkin ;)
Mulla ja mun miehellä ei näy nuutumisen merkkejä, vaikka ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta.
Ei tietoakaan mistään nuutuneesta parisuhdeseksistä.
Mulla ja mun miehellä ei näy nuutumisen merkkejä, vaikka ollaan oltu yhdessä kohta 20 vuotta.
Ei tietoakaan mistään nuutuneesta parisuhdeseksistä.
Useimmiten se seksi vaan tossa vaiheessa on nuutunutta, aina sitä samaa tai sitten sitä ei enää ole!
Sulla ei ehkä ole siis tarvetta 20+ rakastajaan, mutta mulla on juuri siksi, että parisuhteen seksielämä on niin innetonta ettei sillä tyydytetä edes pulun tarpeita.
Sulla ei ehkä ole siis tarvetta 20+ rakastajaan, mutta mulla on juuri siksi, että parisuhteen seksielämä on niin innetonta ettei sillä tyydytetä edes pulun tarpeita.
Kannattais dumpata se äijäs ekaks, ettei tarvi pettäjäks ruveta.Sulla ei ehkä ole siis tarvetta 20+ rakastajaan, mutta mulla on juuri siksi, että parisuhteen seksielämä on niin innetonta ettei sillä tyydytetä edes pulun tarpeita.
Miksi dumpata hyvä mies ja isä?
Paitsi jos olette sopineet, että saatte käydä vieraissa, se ei ole pettämistä.
Miksi dumpata hyvä mies ja isä?
Minä 35, "mies" 22. Mies osoitti kiinnostusta, en muuten olisi mennyt ihastumaan.