EI! Mä menin ja ihastuin nuorempaan mieheen!
Näin ei käy kuin sinkkuelämän Samanthalle ja jollekin Madonnalle, ei mulle.
Syntymävuosi -75 ja tapasin viikonloppuna ihanan saksalaisen miehen joka on syntynyt vuonna -83. Kahdeksan vuotta...ei hyvää päivää. Mutta on se ihana ja kait mäkin siinä jotain viboja herätin. Mutta ihan oikeasti, olenko mä sekaisin? Voiko noin nuorelta odottaa minkään asteista sitoutumishalua vielä? Varsinkin kun ammatikseen reissaa ympäri maailmaa..
Kommentit (37)
kun minulla on suhde venäläiseen nuoreen mieheen. ikäeroa 10v.
kun minulla on suhde venäläiseen nuoreen mieheen. ikäeroa 10v.
Edelleen ovat onnellinen, tosin jo hiukan höppänä pari. Ei voi hymyilemättä kuunnella niiden juttuja...
Voiko noin nuorelta odottaa minkään asteista sitoutumishalua vielä?
kiinni vaan jos viboja syntyy... nuoret miehet tuo aikuisen naisen uudelle tasolle ja saat uusia näkökulmia elämään...
vanhana sitten mietit että hyvä kun valitsin nuoren :)
vanhana sitten mietit että hyvä kun valitsin nuoren :)
eihän toi ole nykyisin mitään. Madonnan kulta on lähes 30v. nuorempi.
Voiko noin nuorelta odottaa minkään asteista sitoutumishalua vielä? Varsinkin kun ammatikseen reissaa ympäri maailmaa..
ja meillä kolme yhteistä lasta, että kyllä voi :D
Mietin ihan sellaista että sen jätkän kavereilla on mua jotain 12 vuotta nuorempia tyttöystäviä. Eikö ne miehet jossain vaiheessa ala kuitenkin katselemaan nuorempia, miten mun itsetunto sen kestää.
MUTTA SE ON IHANA! JA JUMALISTE MÄ MEINAAN TAVATA SEN UUDESTAAN ;)
T.ap
Voiko noin nuorelta odottaa minkään asteista sitoutumishalua vielä? Varsinkin kun ammatikseen reissaa ympäri maailmaa..
ja meillä kolme yhteistä lasta, että kyllä voi :D
tosin varmaan paljon poissa, mutta tottakai sitoutumaan pystyy jos haluja
-7-
Mietin ihan sellaista että sen jätkän kavereilla on mua jotain 12 vuotta nuorempia tyttöystäviä. Eikö ne miehet jossain vaiheessa ala kuitenkin katselemaan nuorempia, miten mun itsetunto sen kestää.
T.ap
ja tottakai tapaat uudestaan, jos noin kovan vaikutuksen teki
Minäkin ihastuin 8 vuotta nuorempaan. Meillä ikäero olisi kyllä näkynyt suhteen arjessa. Eikä vain ikäero, vaan eri elämäntilanteet ja myös maailmankatsomukselliset erot.
Mutta eivät tuollaiset "pikkujutut" ihastumista estä, vaikka tiesinkin alusta asti, ettei suhteessa olisi ollut aineksia enempään. :)
Eikö ne miehet jossain vaiheessa ala kuitenkin katselemaan nuorempia, miten mun itsetunto sen kestää.
T.ap
Mun oma asenteeni vaan on, että miehet lähtee kuitenkin aina nuoremman matkaan ja siksi mun pitäisi katsella mielummin itseäni paljon vanhempaa seuraa kuin tollasia -80 luvulla syntyneitä :D
t.ap
ja ite oon -75.
Elämästä pitää nauttia =D
meillä on ikäeroä 6 v, joten se kaksi siiihen lisukkeeksi mitään haittaa, ihmisestö itsestään se kiinni on, ei numeroista ;)